ایرانی هویچ ایرانی بخور

رضا ساکی

ایرانی هویچ ایرانی بخور

من و شما برای این که امورات‌مان بگذرد باید کار کنیم. برخی دوستان و ژن‌های خوب اما برای این که بتوانند نان سر سفره خانواده‌شان ببرند باید یک چیزی وارد کنند. این چیز می‌تواند دسته بیل، ماتیک، پشکل، پشه، شکر، قند، تایر و یا حتی هویچ باشد.
این روزها خبرهایی درباره فروش هویچ خارجی ۹۰ هزار تومانی منتشر شده است و برخی اعتراض کرده‌اند که چرا باید هویچ امریکایی کیلویی ۹۰ هزار تومانی وارد مملکت بشود. چرا؟ چون این دوستان باید از یک جایی نان بخورند و وقتی جلوی واردات خیلی از چیزها گرفته می‌شود طرف مجبور است برود هویچ وارد کند.

این ژن‌های خوب مثل من و شما نیستند که از حسابداری بروند روابط عمومی کار بلد باشند کار کنند. از روابط عمومی بروند بایگانی کار بلد باشند کار کنند. از بایگانی بروند آبدارخانه کار بلد باشند چای بریزیند. این زبان‌بسته‌ها فقط بلدند وارد کنند. یعنی سوراخ‌هایی را می‌شناسند که از راه آن سوراخ‌ها جنس وارد کشور می‌کنند و نان تقریبا حلال به خانه می‌برند.
به هر حال توجه کنید که هویچ امریکایی در کشور طرفدار دارد. یعنی برخی که اتفاقا از فک و فامیل همین ژن‌های خوب هم هستند دوست دارند همه چیزشان امریکایی و خارجی باشند. پس برای هویچ امریکایی به راحتی ۹۰ هزارتومان پول می‌دهند. به نظرم باید اجازه داد این قشر با هویچ خارجی سرگرم باشد و ملت هم با هویچ ایرانی. یعنی باید در بحث هویچ به یک دموکراسی برسیم و به انتخاب هم احترام بگذاریم.
البته باید تبلیغ بکنیم که ایرانی هویچ ایرانی بخرد چون هیچ چیز مثل هویچ خودمان نیست. شما همین عکس هویچ خارجی را ببینید. چه قدر کوچک هستند. اما هویچ ایرانی بزرگ است. پر غرور و با صلابت.
باقی بقای‌تان

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها