۱۱۷ نقطه حادثه‌خیز در استان لرستان شناسایی شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۱۷ نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شد که۴۲ منطقه حادثه‌خیز از اولویت برتر برخوردار هستند و ۱۸ منطقه هم اولویت ماموریتی خواهیم داشت.

۱۱۷ نقطه حادثه‌خیز در استان لرستان شناسایی شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از خرم آباد، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در آغاز طرح زمستانى نیروهاى انتظامى و امدادى لرستان که همزمان با سراسر کشور در فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد با بیان اینکه در استان لرستان 117 نقطه حادثه خیز شناسایی شده است اظهار داشت: 42 منطقه حادثه خیز از اولویت برتر برخوردارهستند و 18 منطقه هم اولویت ماموریتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به 42 منطقه اولویت‌دار افزود: تابلوهای علائم هشدار نصب و موقتا مشکل حل شده است همچنین 5 منطقه حادثه خیز کاملا اصلاح شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با ارائه گزارشی از عملکرد 8 ماهه نخست امسال عنوان کرد: استان لرستان شریان‌های حیاتی مهم مرکزجنوب و یک استان معبر بزرگی است که مقصد توریست‌ها و به ویژه زائران اربعین است و لرستان جز استان‌های برتر در کاهش تصادف در ایام اربعین بود.

وی با بیان اینکه کاهش حدود 5 درصد تصادفات فوتی را داشته‌ایم بیان کرد: آنچه که چشم انداز و هدف نیروی انتظامی است حداقل باید به 10 درصد کاهش برسانیم.

مهدیان نسب گفت: بیشتر تصادف‌ها درجاده‌های فرعی صورت می‌گیرد که در دید پلیس نیستند که نیاز است فرهنگ سازی شود.

فرمانده انتظامی لرستان خاطر نشان کرد: بیشترین تخلفات تصادف در جاده‌ها حدود 28 درصد آنها سرعت‌های غیرمجاز بوده است که نیاز است اطلاع رسانی شود؛ در 8 ماهه امسال حدود 4600خودرو مزاحم متخلف که ایمنی دیگران را به خطر می‌اندازند در جاده‌ها توقیف شده‌اند و هزار 70 موتور سیکلت مزاحم و متخلف توقیف و برخورد شده است.

مهدیان نسب گفت: 86 اکیپ پلیس راه با 10 پایگاه پاسگاهی اقدامات خود را با ظریف کامل انجام می‌دهد و بیش از 30 پاسگاه انتظامی در مسیرشریان‌های حیاتی جاده‌ها به پلیس راه کمک می‌کنند و یگان‌های ویژه و امدادی پلیس آمادگی کامل را دارند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها