عدم توسعه نیروی انسانی از مشکلات اساسی کردستان است / باید شرمنده دکتری برق بیکار باشیم

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه کردستان نیروی انسانی توانمند زیادی دارد که باید در سطح ملی مورد استفاده قرار گیرد، گفت: یکی از مشکلات اساسی استان عدم توسعه نیروی انسانی در سطح ملی است.

عدم توسعه نیروی انسانی از مشکلات اساسی کردستان است / باید شرمنده دکتری برق بیکار باشیم

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، از سنندج، منصور مرادی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان که صبح امروز در مجتمع ایثار در سنندج برگزار شد با اشاره به برخی ویژگی‌های یک مدیر موفق، اظهار کرد: ویژگی‌های یک مدیر خوب و توانمند را اگر بخواهیم بررسی کنیم توان و تعهد یک شرط لازم و تخصص و تجربه شرط کافی است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: مدیر توانمند می‌تواند تخصص‌ها را مدیریت و از تجربه‌های دیگران را در مسیر رسیدن به اهداف مورد استفاده قرار دهد.

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل سابق شرکت برق استان کردستان گفت: اگر به واسطه همکاری‌های مدیرعامل قبلی نبود شاید برخی از پروژه‌ها و طرح‌های تولیدی استان الان هم به بهره‌برداری نمی‌رسید.

مرادی، عدم مدیریت زمان را از مشکلات جدی در کشور دانست و گفت: اگر بتوانیم از زمان به نحو احسن استفاده کنیم، می‌توانیم بسیار از کارهای را انجام و مشکلات را سامان دهیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چند نفر از کردستانی‌ها در وزارت نیرو هستند آیا ما نخبه و با سواد نداریم؟ خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی در کردستان عدم توسعه نیروی انسانی در سطح ملی است.

وی با بیان اینکه امروز ما باید شرمنده دکتری برق بیکار باشیم، گفت: مهمترین عامل موفقیت در هر سازمانی بحث نیروی انسانی است که باید به این مسئله استفاده شود.

مرادی استفاده از نخبگان استان در سطح ملی را ضروری خواند و اظهار کرد: باید از این ظرفیت‌ها در سطح ملی استفاده شود چرا که این کار روند پیگیری موضوعات و مطالبات استان را تسریع می‌بخشد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر 500 مگاوات اضافه بر نیاز استان برق در استان تولید می‌شود باید از این ظرفیت در مسیر توسعه صنعت استان استفاده شود.

وی افزود: ارتفاعاتی مانند سقز، بیجار و ... می‌تواند ظرفیت خوبی برای تولید برق از بستر باد باشد که این مهم زمینه توسعه اشتغال را که از نیازهای اساسی و مطالبات مردم است فراهم می‌کند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد بستر برای حضور سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: توجه به استاندارد در ایجاد زیرساخت‌های برق نیز ضروری بوده تا تجربه‌ای که زلزله کرمانشاه شاهد بودیم تکرار نشود.

وی در بحث انشعابات موقت نیز به عنوان یکی از مشکلات اساسی در استان نام برد و گفت: مردم کردستان از نظر بنیه مالی وضعیت مناسبی ندارند این انتظار را داریم در زمینه حق انشعاب به استان نگاه ویژه شود.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها