بیش از 14 استان کشور در محورهای البرز تردد دارند/ کاهش 50 درصد از تلفات کشور با همکاری و هم‌افزایی مأموران پلیس استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بیش از 14 استان کشور در محورهای البرز تردد دارند و همکاری و هم‌افزایی مأموران پلیس استان البرز باعث شده تا امنیت محورهای البرز بیشتر و به کاهش 50 درصدی تلفات کشور منجر شود.

بیش از 14 استان کشور در محورهای البرز تردد دارند/ کاهش 50 درصد از تلفات کشور با همکاری و هم‌افزایی مأموران پلیس استان البرز

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، در کرج، سردار عباسعلی محمدیان امروز در رزمایش زمستانی پلیس‌راه و راهور استان البرز که در ستاد فرماندهی استان برگزار شد، ضمن قدردانی از حاضرین در میدان گفت: یک عملیات مشترک در راستای هم‌افزایی توان خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مردم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 14 استان کشور در محورهای البرز تردد دارند، افزود: ارائه خدمات در جاده‌ها را به‌منظور کاهش تلفات و خسارات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مسؤول، علت کاهش حوادث در البرز را به دلیل تقویت هم‌افزایی فعالیت‌های پلیس دانست و افزود: شروع ارائه خدمات زمستانی به مردم، در راستای رضایت خداوند و انجام‌ وظیفه از امروز آغاز خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده توسط نیروهای پلیس، بیان کرد: نتیجه فعالیت‌ها و حضور مستمر نیروهای انتظامی البرز منجر شده است تا 50 درصد از کاهش تلفاتی کشور به استان البرز تعلق یابد و استان البرز یکی از استان‌های نمونه در این راستا ‌باشد.

سردار محمدیان در ادامه یادآور شد: کارکنان نیروی انتظامی ضمن تکریم ارباب‌رجوع، صبر را در دستور کار قرار دهند تا خدمات‌رسانی با نتیجه‌ای مطلوب‌تر همراه شود.

وی در پایان تأکید کرد: در استان البرز با تلاش مستمر نیروهای انتظامی شرایطی را فراهم خواهیم آورد که امکان بی‌نظمی و ناهنجاری وجود نداشته باشد.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها