فال روزانه چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زحمت‌های زیادی در سال‌های عمرتان کشیده‌اید و در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود زمان آن است که کمی به خودتان استراحت دهید و تفریح کنید. در آبان امسال ایده‌ای بکر به ذهن شما می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و وقت کافی برای اجرای آن کنار بگذارید. آذر ماه امسال با مشکلی روبرو خواهید شد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که دوستان و آشنایان برای حل این مشکل به کمک شما می‌آیند. بهمن ماه امسال زمان بسیار شلوغی برای شما است و در این ماه کار‌های زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود. اسفند ماهی که از راه می‌رسد را به کار‌های خیریه و خداپسندانه اختصاص دهید و در اردیبهشت سال آینده خودتان را برای عشقی گرم و آتشین آماده کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با برنامه‌ریزی و دقت به پایان برسانید و این سال را به خاطره‌ای خوش در میان سال‌های زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

پولی به دست‌تان می‌رسد، اما بهتر است قسمتی از آن را برای کار‌های خیریه کنار بگذارید. زمان خوبی است تا فرصتی از روز را به بودن در کنار دوستان و آشنایان اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با رفقای قدیمی لذت ببرید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. کار‌های امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود.

اردیبهشت

امروز صبح با خستگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله‌ای برای انجام کار‌های روزانه ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست بیش‌از‌حد به خودتان سخت بگیرید و امروز را به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. به فراگیری علم و دانش ادامه دهید و مطمئن باشید که زحمت‌های شما بی‌نتیجه نخواهد ماند. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد.

خرداد

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ای کامل و جامع طرح بریزید. عشقی گرم و آتشین در انتظار شما است. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از همکاران یا اعضای خانواده کمک بگیرید. کار‌های عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید.

تیر

فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار شما لذت می‌برند. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. از هر فرصتی برای افزایش دانش و مهارت خود بهره بگیرید. درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا کنید.

مرداد

حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید. احترام بیشتری به سلیقه همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید و در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد.

شهریور

زندگی در خواب و رویا را کنار بگذارید نگاهی واقع‌گرا به زندگی داشته باشید. وقت خود را با انجام کار‌های پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید.

مهر

سفری در پیش دارید و در این سفر عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما می‌خواهید این کار را یک‌تنه انجام دهید و از کسی کمک نمی‌گیرید، مطمئن باشید که به تنهایی از انجام این کار بر نخواهید آمد، در نتیجه به‌جای اینکه وقت خود را تلف کنید، امروز از دوستان و آشنایان برای انجام این کار مهم کمک بگیرید و مطمئن باشید که با کمک اطرافیان، این کار را راحت‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید انجام خواهید داد. فرصتی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.

آبان

غصه گذشته را نخورید و به آینده فکر کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید برای کمک به دیگران انجام دهید. راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید کار‌های روزانه را به پایان خواهید برد.

آذر

اجازه ندهید نگرانی‌های روزمره زمینه اضطراب و ناراحتی شما را فراهم کند. احتمال سرقت اموال‌و‌دارایی‌های شما وجود دارد. دستی گشاده دارید و انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوء‌استفاده کنند. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

دی

بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و مشکلاتی که دارید را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید. شرایطی را برای رفاه و آسایش بیشتر اعضای منزل فراهم نمایید. آزادی عمل و انتخاب بیشتری در اختیار اعضای خانواده قرار دهید. احتمال زیادی وجود دارد که ضرری را متحمل شوید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرز‌های ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند. فرصتی دست می‌دهد تا با مسافرت و تفریح، از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید.

بهمن

امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد. پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت خواهد شد. اعضای خانواده امروز دخالت‌های بی‌جایی در امروز شخصی شما می‌کنند. فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

اسفند

برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید و صبر پیشه نمایید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. انسان یک‌دنده‌ای هستید و این رفتار امروز زمینه دلخوری میان شما و یکی از اعضای خانواده را فراهم می‌کند. پرتوقعی را کنار بگذارید و توقع‌های نابجایی از اطرافیان نداشته باشید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها