شب فیلم ایران در میلان ایتالیا برگزار می‌شود

جشنواره فیلم نوستالژیا با همکاری انجمن نواُوا آرمنیا برنامه ای تحت عنوان شب فیلم ایران در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد کرد.

شب فیلم ایران در میلان ایتالیا برگزار می‌شود

در این برنامه که سوم اکتبر (۱۲ مهر) در میلان برگزار می شود؛ فیلم های کوتاه «آر یو والیبال؟» از محمد بخشی، «تاناکورا» به کارگردانی «حامد پری زاده، سیدمیثم حسنی و امیررضا رشتی، «شب تولد» از امید شمس، «برج های بلند تا بهشت» به کارگردانی علیرضا جوانمرد، «تاخیر» از علی عسگری، «آقای گوزن» ساخته سید مجتبی موسوی، «عباس کیارستمی» به کارگردانی میدیا کیاست و «ذبح» ساخته سامان حسین پور و آکو زندکریمی برای مخاطبان ایتالیایی و ایرانی به نمایش گذاشته می شوند.

در این برنامه «جولیا بیزینلا» بازیگر ایتالیایی فیلم «برج های بلند تا بهشت» و «کلودیو زیتو» کارشناس سینمای ایران که اخیرا کتابی درباره جعفر پناهی به زبان ایتالیایی نوشته نیز حضور خواهند داشت.

دومین دوره جشنواره فیلم نوستالژیا که قرار بود از ۲۶ تا ۲۸ سپتامبر سال جاری در میلان برگزار شود به علت شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و سال بعد برگزار خواهد شد. این جشنواره که سال پیش به دبیری محمد قانع فرد برگزار شد، گفته می شود اولین جشن اختصاصی سینمای ایران در ایتالیاست که تا آخر نوامبر سال ۲۰۲۰ فیلم های کوتاه و بلند دارای شرایط را از طریق سامانه «فری وی» می پذیرد.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها