آقای سعادتمند! کسی خام این حرف‌های پوپولیستی نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در مصاحبه با کانال رسمی باشگاه استقلال تلاش کرد درباره اتفاقات اخیر این باشگاه به هواداران توضیح دهد.

آقای سعادتمند! کسی خام این حرف‌های پوپولیستی نمی‌شود

احمد سعادتمند شب گذشته در مصاحبه تصویری با کانال رسمی باشگاه استقلال درباره مسائل مختلفی با هواداران این تیم صحبت کرد.

او در بخشی از حرف‌های خود هزینه‌های باشگاه استقلال در 6 ماه اخیر را اعلام کرد که شامل پرداخت به بازیکنان و کادرفنی، هزینه‌های پرواز و هتل‌ها، پرداختی بابت مطالبات بازیکنان و مربیان سابق از این دست هزینه‌ها بود. حال آنکه پرداخت هزینه‌های جاری باشگاه از وظایف اولیه مدیرعامل است و انجام آن نیازی به اعلام به هوادار ندارد و اساساً به هواداران مربوط نیست ولی سعادتمند به گونه‌ای از آن یاد می‌کند که انگار کاری بزرگ و انقلابی در استقلال انجام شده است.

نکته مهم در حرف‌های سعادتمند محاسبه پرداخت‌های دلاری بود؛ او که از ابتدای حضورش همواره اقداماتش را بزرگنمایی کرده، پرداخت‌های دلاری را با نرخ 29 هزار تومان که قیمت این روزهای دلار است محاسبه کرد در حالی که قیمت دلار به تازگی به این مبلغ رسیده و در زمان بسیاری از پرداخت‌ها بسیار کمتر بوده است.مثلا اواخر اردیبهشت دلار 17 هزار تومان بود و این احتمالاً روشی است که سعادتمند و مشاورانش از آن استفاده کردند تا مبلغ پرداختی‌های چند ماه اخیر را افزایش دهند و اقدامات خود را بزرگ جلوه دهند. از طرفی او به گونه‌ای مطالبات بازیکنانی که در زمان حضور مدیران قبلی به استقلال پیوستند را به خود مرتبط نمی‌داند که انگار کسی یادش نیست او قبلا هم عضو هیات مدیره استقلال بوده و قطعا در اتفاقات آن زمان باشگاه نقش داشته است.

سعادتمند حتی اخبار درون خانوادگی باشگاه استقلال مانند قلیان کشیدن بازیکنان و شب زنده داری آن‌ها را هم اعلام عمومی می‌کند تا حواشی این تیم از چیزی که هست هم بیشتر شود. اگر در اردوی استقلال بی‌نظمی وجود داشته محصول ناتوانی مدیریت باشگاه و منصوبین سعادتمند بوده که نتوانستند شرایط را کنترل کنند و عمومی کردن آن بار دیگر ثابت می‌کند سعادتمند چقدر برای باشگاه استقلال کوچک است.

او با باز کردن پرونده استراماچونی باعث شد هواداران استقلال دوباره یاد مرد ایتالیایی بیفتند و استقلال را وارد بازی‌ای کرد که نتیجه آن از پیش تعیین شده بود. ای کاش سعادتمند توضیح دهد که چرا با مصاحبه‌هایش پیش از فینال جام حذفی حاشیه ساخت تا یک جام از دست برود یا از این می‌گفت که چگونه تیم را با پنجره بسته به آسیا فرستاد تا در زمان محرومیت و مصدومیت بازیکنان اصلی جانشین مناسبی وجود نداشته باشد و نیمکت این تیم خالی باشد. سعادتمند پیش از فینال جام حذفی توقع قهرمانی آسیا را از استقلال داشت ولی کدام تیم حاضر در این مسابقات با شرایطی مشابه استقلال راهی قطر شده بود؟

بهتر بود سعادتمند به جای محاسبه پرداختی‌های سه ماه قبل با نرخ دلار امروز، از این می‌گفت که این مبالغ از کجا تامین شده و چقدر در تامین آن‌ها نقش داشته است ولی او هم مانند دیگر انتخاب‌های ساختمان سئول تنها به دنبال بازی دادن هوادار و دادن وعده‌های بزرگ و عوام‌فریبی است و البته در این کار هم توانایی چندانی ندارد!

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها