مرحله دوم توزیع لاستیک یارانه‌ای در قزوین آغاز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز مرحله دوم توزیع لاستیک یارانه ای به قیمت مصوب کارخانه در بین تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی خبر داد.

مرحله دوم توزیع لاستیک یارانه‌ای در قزوین آغاز شد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به سیاست های حمایتی شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین در رفع دغدغه های تاکسیرانان، توزیع دومین مرحله بسته حمایتی لاستیک یارانه ای برای تاکسی های سمند، پژو و پراید در سال جاری آغاز شده که به مدت یک هفته ادامه دارد.

عرشیان ادامه داد: لاستیک حمایتی در نظر گرفته شده که در راستای حمایت از کالای ایرانی و از مارک کویر تایر است، به طور متوسط در حدود ۳۵درصد ارزان تر از قیمت بازار می باشد و اولویت دریافت برای آن دسته از تاکسیرانانی است که در ۶ماه گذشته لاستیک یارانه ای دریافت نکرده و دارای پروانه فعالیت معتبر از سازمان تاکسیرانی باشند.

او تصریح کرد: هم زمان با توزیع لاستیک یارانه ای توسط سازمان تاکسیرانی، نماینده شرکت کویر تایر از مراحل توزیع لاستیک یارانه ای بازدید و از نحوه توزیع ابراز رضایت کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: از آغاز توزیع بسته حمایتی لاستیک به قیمت کارخانه، تا کنون بیش از ۸۵درصد از رانندگان تاکسی موفق به دریافت لاستیک شده اند و افراد باقی مانده نیز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز تا پایان هفته جاری می توانند به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها