برگزاری مسابقات سوارکاری خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رییس هیات سوارکاری خوزستان از برگزاری مسابقات سوارکاری استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق تقویم فدراسیون خبر داد.

برگزاری مسابقات سوارکاری خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبر فوری در خوزستان در رابطه با برگزاری مسابقات سوارکاری در خوزستان اظهار کرد: با توجه به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا، فعالیت رشته سوارکاری با رعایت پروتکل‌ها بلامانع است، ولی مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شود و سوارکاران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به رقابت با یکدیگر خواهندپرداخت.

وی افزود: این مسابقات در دو رشته کورس و زیبایی و با رعایت پروتکل بهداشتی و طبق تقویم فدراسیون سوارکاری برگزار می شود.

رییس هیات سوارکاری خوزستان ادامه داد: رشته سوارکاری هم مثل سایر رشته‌های ورزشی دوران سختی را پشت سر می‌گذارد. امیدواریم هرچه زودتر به شرایط عادی بازگردیم و کرونا هم از بین برود.

برون ادامه داد: سوارکاری در این روزها سختی‌های خاص خود را دارد، زیرا با موجود زنده‌ای سروکار داریم که اگر تمرین نکند، مریض شده و حتی ممکن است جانش را از دست بدهد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان با تقدیر از نگاه ویژه استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به توسعه این رشته ورزشی گفت: از شرکت برق منطقه ای خوزستان هم بدلیل در اختیار قراردان پیست اسب سواری اهواز برای برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر می کنم.

رییس هیات سوارکاری خوزستان در مورد نحوه تماشای مسابقات برای خانواده‌ها اظهار کرد: با صداوسیمای مرکز خوزستان برای پوشش رسانه ای مسابقات رایزنی کرده ایم تا این دوره از مسابقات از طریق رسانه ملی نیز ضبط و پخش شود.

وی تصریح کرد: گرچه سوارکاری در فضای باز صورت می‌گیرد و ورزشی انفرادی است، اما با این حال پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم تا مبادا خطر ابتلا به کرونا، ورزشکاری را تهدید کند.

منبع: خبر فوری

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها