تحرکات جدید دلالی که می خواست یک پرسپولیسی را به استقلال بیاورد

تماس یک دلال با 5 گزینه احتمالی نیمکت استقلال

یکی از افرادی که ماه گذشته بارها کنار مدیران استقلال رویت شد، از دیشب با 5 مربی ایرانی تماس گرفته و به تک تک آنها گفته خودشان را برای سرمربیگری تیم آماده کنند.

تماس یک دلال با 5 گزینه احتمالی نیمکت استقلال

استقلال اگر موفق به عقد قرارداد با الکس نوری نشود، گزینه چندانی برای ادامه راه نخواهد داشت، غیر از همان چند نفری که در روزهای منجر به انتخاب مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی موقت، نام شان برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به صورت غیر رسمی مطرح شده بود.

عضو هیات مدیره هنوز دنبال فرهاد است!

به گزارش طرفداری، اگرچه هنوز هم یکی از اعضای هیات مدیره محکم ایستاده تا با برکناری احمد سعادتمند، دوباره فرهاد مجیدی را به استقلال برگرداند اما بعید به نظر می رسد وزارت ورزش دوباره ریسک کار با این مربی را به جان بخرد. برای استقلال در صورت بی نتیجه ماندن دور تازه مذاکرات با الکس نوری، تنها چند گزینه باقی می ماند؛ محمود فکری، جواد نکونام و رسول خطیبی که هر 3 تیم دارند به علاوه مجید نامجومطلق و در نهایت مهدی پاشازاده که سعادتمند مایل بود همان روزهای اول حضور در استقلال، حکم مدیرفنی تیم یا معاون فنی باشگاه را به او بدهد تا فرهاد مجیدی که حاضر به بیعت با او نشده بود و انتخابش به عنوان مدیرعامل را با گفتن این جمله که استقلال مدیر می خواهد نه کارمند، زیر سوال برده بود آقا بالاسر داشته باشد! به این جمع 5 نفره امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان را هم اضافه کنید که اگرچه الان سرمربی گل گهر سیرجان و تراکتور هستند اما وقتی بحث انتخاب سرمربی برای استقلال پیش می آید، آنها هم خود به خود گزینه می شوند.

سواستفاده از اوضاع آشفته استقلال با تماس تلفنی!

اما این وسط، یک شخص سواستفاده چی که اخیرا دلالی و درآمد و پورسانت آن زیر زبانش مزه کرده، در تماس با 5 مربی ایرانی که احتمال دارد در صورت منتفی شدن استخدام الکس نوری، یکی از آنها سرمربی استقلال شود، تماس گرفته و به تک تک آنها گفته شما را به عنوان گزینه اول سرمربیگری استقلال به مدیرعامل و هیات مدیره معرفی می کنم و آماده باشید که طی روزهای آینده سرمربی استقلال می شوید. این شخص که طی یک ماه گذشته با ادعاهای واهی، در فضای مجازی تا می توانست برای خودش اعتبار دست و پا کرد و مدعی تاثیرگذاری در باشگاه استقلال شد، حالا مدعی ایفای نقش اصلی در انتخاب سرمربی تیم است! او مدعی است با استفاده از نفوذ شخصی که قرار است خرج باشگاه را بدهد، حرف اول را در تعیین سرمربی تیم می زند!

تحرکات تازه دلالی که می خواست فرشاد احمدزاده را آبی پوش کند

این شخص در روزهایی که یک بساز بفروش برای مدیرعامل استقلال در هتل سوییت چند ده میلیون تومانی اجاره کرده بود تا مذاکرات استقلال و بازیکنان تمدیدی و تازه وارد در این مکان انجام شود، بارها در همان هتل دیده شد. حتی گفته می شود مذاکره با فرشاد احمدزاده که خشم هواداران استقلال را به دنبال داشت هم از سوی این شخص طراحی شده بود! او دیشب هنوز کاروان استقلال از دوحه برنگشته، با دو سرمربی لیگ برتری تماس گرفت و به صورت جداگانه به هر یک از آنها گفت: تو گزینه اصلی ما هستی و من تلاش می کنم سرمربی استقلال شوی. این شخص گویا امروز هم از صبح به این رفتار عجیب خود ادامه داده و شمار تماس های خود را به عدد 5 رسانده است. او حالا به خیال خود، گوشه ای می نشیند تا هر یک از این 5 نفر سرمربی استقلال شد، ادعا کند تماس او و تلاش او در این راه موثر بوده است.

تماس مربیان با مدیر ارشد وزارت ورزش

معلوم نیست مدیران استقلال چرا چنین افرادی را به لایه های مدیریتی باشگاه راه می دهند که اینچنین از موقعیت خود و دیده شدن کنار مدیران استقلال سواستفاده کنند.

جالب است بدانید دو نفر از این مربیان که با یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش رابطه خوبی دارند، در تماس با مدیر عالیرتبه این وزارتخانه، جریان تماس این شخص دلال صفت را گزارش کرده اند. مدیر ارشد وزارتخانه هم به آنها تاکید کرده این شخص هیچ گونه قدرت و نفوذی در استقلال ندارد و هدفش احتمالا اخاذی است! باید دید آیا هیات مدیره استقلال به حضور این قبیل افراد سودجو در مجموعه آبی پایان می دهد؟

منبع: طرفداری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • وحید
    0

    اینا که فقط برا سلامتیشون ورزش میکنن مربی میخوان چیکار مگه میخوان قهرمان بشن که مربی میخوان همون سهمیه بگیرن کلاشونو بندازن هوا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها