ماجرای تعلیق فوتبال ایران جدی است؟/ ویدئو

رییس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید که تعلیق فوتبال ایران جدی است.

ماجرای تعلیق فوتبال ایران جدی است؟/ ویدئو

علی کفاشیان درباره نامه های تهدید آمیز فیفا می گوید: «البته نامه ها را من ندیده ام. فقط در جلسه هیات رئیسه گفتند این نامه آمده و باید فردا جواب فیفا را بدهیم که گفتم دو سه هفته وقت بگیرید. با چند فرد حقوقی صحبت کنیم و بعد جواب فیفا را دهیم.»

او در پاسخ به این سوال که کلا لیوان دستتان نیست؟ با خنده جواب می دهد: «بله نه پارچ دستم است نه لیوان. من بازنشسته هستم ولی نگران فوتبالم. اساسنامه تائید نشده است. انتخابات انجام نشده. بحث تعلیق هست. مدیر برنده خدا و بیچاره بعدی که بیاید با مشکلات زیادی روبروست.»

آیا کفاشیان در انتخابات بعدی فدراسیون حاضر می شود؟ او می گوید: «نه نیستم. ۱۰، ۱۲ سال در فدراسیون بودم و برایم کافی است.»

مایلی کهن اخیرا در مصاحبه ای گفته بود کفاشیان را از در بیرون می اندازند و از پنجره برمی گردد.

جواب نایب رئیس اول فدراسیون این است: «آره خب، می دانید. به من خوش می گذرد. درست است دور بعدی نیستم ولی با رئیسی که می آید هماهنگ می کنم بالاخره در فدراسیون یک جایی داشته باشم. وقتی خوش می گذرد چرا بروم؟!»

او در واکنش به ادعای کریمی که گفته بود تاج و کفاشیان سر انتخابات بعدی در حال دعوا هستند می گوید: «ماجرا مثل همان دوتا بچه ای است که سر گردو دعوا می کنند بعد نفر سومی می آید و گردو را برمی دارد. من و تاج دعوا می کنیم ولی یک نفر سومی می آید و رئیس می شود!»

منبع: آخرین خبر

24

حجم ویدیو: 15.30M | مدت زمان ویدیو: 00:03:15 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها