۶۰۰۰ واکسن آنفلوآنزا به کهگیلویه و بویراحمد رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شش هزار عدد واکسن آنفلوآنزا به استان رسید.

۶۰۰۰ واکسن آنفلوآنزا به کهگیلویه و بویراحمد رسید

پرویز یزدان پناه ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در مرحله اول دریافت واکسن، ۶۰۰۰ واکسن به استان رسیده که اولویت تزریق با جانبازان شیمیایی، پرسنل درمانی، زنان باردار، بیماران خاص و… است.

یزدان پناه با اشاره به آخرین موارد فوتی در استان، گفت‌: با مرگ ۴ بیمار دیگر در بیمارستان شهید جلیل، شمار قربانیان در استان به ۱۳۴ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تاکید بر رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: بر اساس بررسی انجام گرفته در سطح کشور و ارائه گزارش کشوری، استان بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور را داشت.

وی افزود: نقش رسانه‌ها در تحقق این مهم محسوس بوده و شایسته تقدیر است.

یزدان پناه از دریافت ۹۵ میلیارد تومان از وزارت خانه طی ۷ ماه گذشته با هدف تأمین منابع پرسنل و تجهیز خبر داد و اظهار کرد: این مهم با رایزنی‌های انجام شده عملیاتی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تاکید بر اینکه توسعه بیش از پیش ظرفیت‌های سلامت مورد تاکید است، تصریح کرد: طی یکسال گذشته ۲۰ پروژه بهداشتی- درمانی در سطح استان به بهره برداری رسیده و بهره برداری از دهها پروژه در دست اقدام است.

وی افزود: شروع به کار ساخت بیمارستان پاتاوه با هدفگذاری های انجام شده را نیز خواهیم داشت.

یزدان پناه با اشاره به خدمات دهی شهری و روستایی، گفت: پوشش پزشک خانواده نیز با ارتقای کیفیت خدمات در استان عملیاتی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه مولکولی- سلولی با محوریت تشخیص در یاسوج، گفت: ۳۴۰۰۰ نمونه توسط این آزمایشگاه گرفته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: همچنین ارتقای ظرفیت اکسیژن سازی و سی تی اسکن و ام ای آر نیز انجام گرفت.

یزدان پناه با بیان اینکه بزرگترین سرمایه برای دانشگاه اعتماد مرد است، گفت: از نقد سازنده و منصفانه استقبال می‌کنیم، اما تخریب شایسته خط مقدم مقابله با کرونا نیست.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها