فرمانده ناجا در بازدید از محل شهادت دو تن از مرزبانان تاکید کرد

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی بااشاره به شهادت دو تن از رزمندگان مرزبانی در منطقه مرزی دشت آزادگان به برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها تاکید کرد.

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها

سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از محل درگیری و شهادت دو تن از مرزبانان با قاچاقچیان در منطقه مرزی دشت آزادگان در جمع خبرنگاران گفت: عصر روز گذشته گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت زنی و انجام ماموریت‌های محوله بود که اشرار مسلح با آنان درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری مسلحانه سروان "مقداد بویر" و استواریکم "عبداله مومن زاده" از کارکنان هنگ مرزی دشت آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از کارکنان مرزبانی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اضافه کرد: در این درگیری اشرار مسلح نیز متحمل خسارات و تلفاتی شده اند که به محض تکمیل اطلاعات، اخبار آن از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

گودرزی در ادامه گفت: شهادت این دو مرزبان غیور نه تنها عزم و اراده کارکنان جان برکف مرزبانی در دفاع از کیان اسلامی را کم نخواهد کرد بلکه آنان را مصمم خواهد کرد تا با تمام توان و قدرت بیشتر، ضمن حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اشرار و قاچاقچیان حاضر در مرزها برخورد قاطعی انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خاطرنشان کرد: شهادت جزو افتخارات فرزندان برومند جمهوری اسلامی ایران در مرزبانی است و نیروهای مرزبانی هیچ گاه اجازه نخواهند داد که اشرار و قاچاقچیان خللی در مرزها به وجود آوردند و یا موجب سلب امنیت و آسایش مردم شوند.

منبع: ایسنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها