هزاران تن در واشنگتن در یک گردهمایی برای ترامپ دعا کردند/ شرکت کنندگان: آمریکا را دوباره خداپرست کنیم

هزاران تن از مردم آمریکا در پارک

هزاران تن در واشنگتن در یک گردهمایی برای ترامپ دعا کردند/ شرکت کنندگان: آمریکا را دوباره خداپرست کنیم

به گزارش خبر فوری ، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این راهپیمایی که طول آن از بنای یادبود لینکلن تا ساختمان کنگره آمریکا کشیده شده بود، چند ساعت قبل از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رسما "ایمی برت" را برای قضاوت در دیوان عالی نامزد کند، برگزار شد.

در بین حاضرین در این راهپیمایی تعداد اندکی ماسک به صورت داشتند. برخی از آنها کلاه‌های قرمزی به سر داشتند که روی آن عبارت " آمریکا را دوباره خداپرست کنیم" نوشته شده بود؛ عبارتی که برگرفته از شعار انتخاباتی ترامپ تحت عنوان "آمریکا را دوباره باعظمت کنیم" بود.

مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی در این راهپیمایی گفت: من در اینجا حضور پیدا کردم تا تشکر و سپاس ترامپ از شما را اعلام کنم و از شما بخواهم تا برای موفقیت نامزد جدید قضاوت در دیوان عالی دعا کنید.

این راهپیمایی توسط فرانکلین گراهام، یک مسیحی محافظه‌کار برجسته و طرفدار ترامپ سازماندهی شده بود. بسیاری از شرکت‌کنندگان در این رویداد از دانشجویان دانشگاه لیبرتی در ویرجینیا بودند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رضا
    0

    چی خدا پرست چرا چرند میگید

    نظرات شما -
    • لیلا
      0

      ببینید عوام و عوام گرایی به کجا رسیده که یک زنباره قمارباز شده نماد خدا پرستی

  • علیرضا
    0

    اونایی که از ترامپ دم می‌زدند امشب نخوابند مراسم دعا داریم!! خخخخخ ترامپ : شامی درکارنیست انشاءالله بعدازپیروزی راستی ماسک وموادضدعفونی کننده نمی خواد بیارین حامیان من کرونا نمی گیرند

  • ندای بی ندا
    0

    رو دعاهای ما هم حساب کنید

  • بنده خدا
    0

    کدوم خدا کدوم کتاب که ترامپ داره ازش محافظت میکنه؟ خدایی که فقط برای یه عده سفید و... هست. ترامپ فقط داره ظهور نزدیک میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها