نتایج خارق‌العاده دورکاری اپل و توییتر را مجاب به دائمی کردن این روند کرده است

مدیرعامل شرکت اپل با ابراز رضایت و شگفتی از توانمندی کارمندان شرکت در انجام وظایف خود به صورت دورکاری در دوره قرنطیه اعلام کرد، در صدد آن است که بعد از پایان مشکلات شیوع ویروس کرونا هم این نوع همکاری را ادامه دهد.

نتایج خارق‌العاده دورکاری اپل و توییتر را مجاب به دائمی کردن این روند کرده است

بلومبرگ به نقل از تیم کوک اعلام کرد: با اینکه کارمندان شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا دورکار هستند اما شرکت ساعت‌های جدید و دستگاه‌های آی‌پدی را طراحی و در وقت معین وارد بازار می‌کند.

او برخلاف نظر مدیرعاملان شرکت‌های نت‌فلیکس و جی‌پی مورگان گفت، از دورکاری کارمنداش رضایت کاملی داشته و ارزیابی‌های صورت‌گرفته نشان می‌دهد که ابتکار کاملاً سودمند بوده است.

به گفته مدیرعامل اپل، تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد از کارمندان شرکت اپل سر کار خود بازگشته‌اند و گرچه امیدوار است اکثر کارمندان شرکت در اسرع وقت به محل کار بازگردند، اما دورکاری هم به شدت برایشان سودمند بوده است.

از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه نیز ۱۲ مه امسال به نقل از مسئولان توییتر اعلام کرد، ترجیحاً به کارمندان خود اجازه خواهد داد به طور دائم حتی پس از برچیده شدن شیوه‌نامه‌های فاصله‌گذاری مربوط به شیوع ویروس کرونا به کار خود از منزل ادامه دهند.

فیس‌بوک و گوگل نیز پیش از توییتر اعلام کرده بودند که حداقل تا پایان سال جاری میلادی کارمندان‌شان به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

منبع: اعتمادآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها