موزه ورشو می‎تواند بسترساز ایجاد اشتغال باشد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: موزه ورشو می‎تواند بسترساز ایجاد اشتغال باشد.

موزه ورشو می‎تواند بسترساز ایجاد اشتغال باشد

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا منطقه لرستان، عباس گودرزی با انتقاد از روند کند و راکد اجرای موزه صنعت ورشو سازی در بروجرد، اظهار کرد: در سال ۹۱ قرار بود این موزه در دهه فجر به بهره‌برداری برسد اما متأسفانه در این زمینه کوتاهی‌هایی صورت گرفته و این اتفاق نیفتاده است.

وی عنوان کرد: احداث موزه ورشو در بروجرد قرار بود به نحوی باشد که هنرمند بتواند در همان مکان به تولید و حتی آموزش و عرضه هنر خود بپردازد اما این اتفاق که می‌توانست بسترساز اشتغال باشد تاکنون رخ نداده است.

نماینده مردم بروجرد با تأکید بر اینکه هنر دستی نشان ذوق و هنر مردمان یک منطقه و دارای ارزش فرهنگی بالایی است، افزود: برند سازی و بسترسازی برای رونق تولید و عرضه صنایع‌دستی به‌خصوص ورشو که مختص شهرستان بروجرد است می‌تواند زمینه را برای فروش محصول در بازارهای هدف فراهم کند.

گودرزی با بیان اینکه ورشو یادگار سرپنجه هنرمندان بروجرد است، تصریح کرد: آثار برجای‌مانده از ورشو حاکی از استعداد سرشار و ذهن خلاق مردمان این دیار است.

وی با تأکید بر اینکه صنایع‌دستی می‌تواند بسترساز اشتغال باشد، عنوان‌ کرد: همه مسئولان موظف هستند تا در عمل از هنر و هنرمندان صنایع‌دستی حمایت کنند.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها