روزنامه کویتی مدعی شد؛

مذاکرات محرمانه ایران و ترامپ در عمان/ پیشنهاد آمریکا برای حل همه اختلافات/ آمادگی ترامپ برای سفر به تهران

روزنامه کویتی مدعی شده ترامپ برای سفر به تهران، امضای توافقنامه با رهبر عالی ایران و تضمین برداشتن تحریم ها اعلام آمادگی کرده است.

مذاکرات محرمانه ایران و ترامپ در عمان/ پیشنهاد آمریکا برای حل همه اختلافات/ آمادگی ترامپ برای سفر به تهران

روزنامه کویتی "الجریده" ادعا کرد ایران و دولت ترامپ در عمان در حال مذاکرات محرمانه هستند.

تاکنون هیچ مقام ایرانی یا آمریکایی درباره انجام مذاکرات میان دو طرف خبری منتشر نکرده بودند. مقامات ایرانی بارها هرگونه مذاکره با دولت ترامپ را رد کرده اند.

براساس نوشته این روزنامه کویتی، در این مذاکرات، دولت آمریکا طرح پیشنهادی برای همکاری و پایان دادن به همه اختلافات دو کشور ارائه کرده است.

روزنامه کویتی الجریده گفته است در این مذاکرات از طرف ایران، دولت مشارکت ندارد.

روزنامه کویتی الجریده همچنین مدعی شده است در چارچوب این مذاکرات، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا برای سفر به تهران، امضای توافقنامه میان دو کشور با رهبر عالی ایران و تضمین برداشتن تحریم ها اعلام آمادگی کرده است.

با این حال سازمان اطلاعاتی آمریکا به ترامپ توصیه کرده است "منتطر دولت اصولگرا در ایران باشد تا این دولت، تعهدات را اجرا کند.

همچنین به ترامپ توصیه شده بر دولت روحانی، تکیه نکند.

تاکنون هیچ مقام ایرانی، امریکایی یا عمانی در این باره اظهارنظر نکرده اند. ترامپ قبل از این گفته بود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در مدت یک ماه یا یک هفته با طرف ایرانی به توافق خواهد رسید.

ترامپ به تازگی هم به تهران هشدار داد که مذاکرات بعد از انتخاب دوباره وی، سخت تر خواهد شد.

قبل از این هم ایران و امریکا در اواخر دولت محمود احمدی نژاد به صورت محرمانه در عمان مذاکره داشتند که در دولت روحانی نیز ادامه یافت و به برجام منتهی شد.

منبع: عصرایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 118
  • 7مهدی7
    0

    اگر گشایشی باشه و انجام ندید به دلیل منافع خودتان بزرگترین خیانت رو در حق ملت شریف ایران انجام داده اید.............اگه چند تا کشور واسه اقامت دائم همه ایرانی ها فراخوان میدادن به خدا هیچکس تو این مملکت نمیموند

    نظرات شما -
    • 1
      0

      کشورهای همسایه ایران با اقامت دائم مشکلی ندارند.

    • 7مهدی7
      0

      1 عزیز تو دو ست داری بری افغانستان یا عراق یا پاکستان یا هند یا ..

    • سجاد
      0

      آقا به ولا کدام گشایش . گشایش آمریکا عین گشایش آقای روحانی است .. طبل تو خالیست .

    • عبداله
      0

      با سلام .همه ما وطن پرست بوده و هستیم و هیچگاه حاضر نیستیم ظلم را بپذیریم اما رابطه مسالمت آمیز با همه کشورهای جهان یقینا به نفع منافع ملی و مردم ماست . حقیقتا در حال حاضر توده های مظلوم جامعه زیر بار تورم نابود شده اند حتی بیماران سرطانی و صعب العلاج هم نمیتوانند داروی مورد نیاز خود را با دلار 28هزار تومانی تهیه نمایند این ظلم نسبت به بیمار بی پناه است . در طول نیم قرن دشمنی با آمریکا هیچ سودی عایدمان نشده است و بر ایمان مردم نیفزوده است و از طرفی روز بروز سفره مردم خالی تر میشودو آسیب اجتماعی سرسام آور در اجتماع زیادتر میشود وقت آن رسیده است که مسولین کشور برای رفاه حال مردم بینوا چاره ای بیندیشند . اگر خانواده مسولین یک شب در کنار نان آور خانواده بی درآمد و مسکین باشند متوجه خواهند شد که خجالت پدران این سرزمین به اوج خود رسیده است و توده های مردم چه فشاری را تحمل میکنند.

    • 7مهدی7
      0

      عبذالله عزیز من خودم رو میگم با کسی کاری ندارم باور میکنی رنگ گوشت گوشت گوسفندی یادم رفته بعضی وقتا فکر میکنم رنگش آبیه....

    • وحید
      0

      تو این 40 سال خودشون حال کردن مردم ساده هنوز فکر میکنن اگه مذاکره بشه چی میشه ....اتفاقی نمی افته به تمدن نزدیکتر میشیم.

  • ب
    0

    هنگامی که مدام به ما دروغ می‌گویند، نتیجه این نیست که ما این دروغ‌ها را باور می‌کنیم؛ بلکه این است که دیگر هیچ‌کس به هیچ‌چیز باور ندارد. مردمی که دیگر نتوانند چیزی را باور کنند، نمی‌توانند نظری هم داشته باشند. نه تنها از توانایی اقدام به کاری محرومند، بلکه از توانایی اندیشیدن و داوری کردن محروم می‌شوند و با چنین مردمی، هرکاری بخواهند می‌توانند بکنند...

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      آقا اگه قبلا دروغ میگفتند ولی به هرصورت ما داشتیم نون و ماستمون رو میخوردیم . گرانی هم بود تورم هم بود ولی خدا لعنت کنه روحانی رو که خواست ما رو یک شبه جهانی کنه .

  • جويباري ريكا
    0

    انشالله كه اين دروغ راست از آب دربياد!!!

  • ش.معلم.
    0

    تو را بخدا زودتر. مذاکرات کامل و همه جانبه را با امریکا شروع کنید. وضع و اوضاع خیلی خیلی خیلی به توان n بد است.

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      شما هم که دوباره حرف روحانی رو میزنید مگه نمی گید روحانی احمق است و کار احمقانه ای رو کرده است . پس مذاکره با کی مذاکره کنند مگه هشت سال دولت به نظر شما چکار میکرد . خیلی باحالید والا ....

  • رضا.
    0

    امیدوارم این خبر صحت داشته باشد. کشور های اطراف به سرعت در حال توسعه و فراهم کردن رفاه مردم خود هستند. امارات بیخ گوش ما بدون تحریم و فشار و مرگ بر این و آن نیروگاه اتمی خود را با مشارکت کره جنوبی نه با تکنولوژی قدیمی روسیه افتتاح کرد و نشان داد عقلانیت و لحاظ کردن منافع ملی بر هر چیز ارجهیت دارد و در عوض ما بعد از 40 سال داریم با تحریم فلج کننده و دلار 28 هزار تومانی و آرزوهای دست نیافتنی داشتن خودرو و مسکن و شغل مناسب برای بیشتر مردم سر میکنیم و هر روز با استرس اینکه قیمت ها چه می‌شود یا اینکه خدای نکرده جنگ شود از خواب بیدار می‌شویم و جدیدا هم دست به دعا شدیم که خدایا بایدن را پیروز انتخابات آمریکا بنما.

  • رضا
    0

    خدا کند صحت داشته باشد

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      مذاکره ای که روحانی کرده و تعهداتی که داده دست هر دولت دیگری رو بسته و انها هم نمی توانند کاری کنند . حکایت دیوانه است و چاه ..

    • رضا.
      0

      مذاکره ایی که روحانی کرد ماحصل قطعنامه های تحریمی شورای امنیت در زمان دولت قبل بود که پدر اقتصاد را درآورد و اجماع جهانی برای تحریم ایران را مهیا کرد. روحانی هم مثل قیلی ها. هیچکدام منافع ملی را مد نظر نداشتند. دشمنی افراط گونه 42 ساله بر علیه آمریکا تا کجا و چه زمان بناست ادامه پیدا کند. دنیا در حال پیشرفت و رفاه خودشان هستند و ما دنبال دشمن تراشی و عقده پراکنی. شما هم اگر نفست از جای گرم میاد اکثر ملت در فشار و تنگنا هستند.

  • محمود
    0

    آمریکای جنایتکار خواب دیدی خیر باشه ترامپ چقدر قراردادها دولت قبل را.قبول.داشت که.دولتهای بعدی قرارداد او.را قبول.داشته.باشن

  • ناشناس
    0

    کاری که این خائنین عرب میکنن وزحمات ایران رابه هدر میدن لازمه توافق هرچه سریعترصورت بگیره البته نه براساس شرط وشروط

  • نیما
    0

    دروغ دروغ دروغ. هیچ گشایشی در کار نیست.به امید این حرفای فیک نباشید مردم.

  • کاربر ناشناس
    0

    جانم فدای ایران ما توی ایران می میریم لطفا مرا جمع نبندید

    نظرات شما -
    • سیاوش
      0

      به وقتش دنبال سوراخ موش میگردی

  • مهدی دربجوقایی
    0

    نه تو رو خدا اینکار رو نکنین ما دیگه مرگ بر کی بگیم اگه آشتی کنین

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      مرگ بر هر کسی که باعث مرگ انسانها می شود.

    • سجاد
      0

      اگر ذره ای از جنایات آمریکا به خودت و خانواده ات رسیده بود و یکم مطالعه میکردی این حرف را نمی زدی .

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم همه کاره اند دیدید چطوریک عده شون گول تشویقهای سیلبریتی ها خوردن وما رو دچار جناب روحانی کردند چطور مردم کسی نیستند همین شما تصمیم گرفتید ما الان بایستی جور کم خردی بعضی ها رو بکشیم وباز نق هم میزنند

    نظرات شما -
    • دلار29
      0

      مجلس انقلابی هم شما انتخاب کردی :/

  • مش جمعه
    0

    یقینا ایران و امریکا پشت پرده در حال مذاکره هستند.همانطوری که درباره جنگ های امریکا علیه عراق و افغانستان با هم به توافق رسیدند.رفتار ایران باعث شده که اعراب منافع آمریکا و غرب را تامین کنند. و این چهل سال در تحریم و جنگ بسر برده ایم و خسته شده ایم.بار تحریم بر دوش ملت هست همانطوری که بار جنگ بردوش مردم بود.چرا همان موقعی که ترامپ گفت بیاید با هم در خصوص برجام تبادل نظر کنیم قبول نکردید که حالا بعد ازین همه بدبختی مخفیانه گفتگو کنید.سیاسیون با توجه به گذشته با بند روسیه و چین به چاه نروند.

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      اگر چنین چیزی باشد رهبری پشت آن باشد از کسی نمی ترسد و شجاعانه آن رو اعلام خواهد کرد . این بدبختی دولت روحانی به سر ملت ما آورد . ولا ما بارها با آمریکایی ها مذاکره داشتیم . ولی به توافق نمی رسیدیم و هیچ وقت هیچ دولتی تعهدی را امضاء نکرد بجز دولت روحانی به پشتیبانی یک عده منافق داخلی . اقایان اشتباه فکر نکنید دولت امریکا به هیچ عهدنامه ایی پای بند نیست حتی به کشور هایی که باصطلاح در صلح است تماما معادات یکجانبه است و اگر آن کشور ها دست از پا خطا کنند به فنا رفته اند .

  • احسان
    0

    اصلا ماهیت جمهوری اسلامی بر روی ضد امریکا بودن می‌چرخه.دشمنی امریکا رو برداری کلا ماهیتش از هم فرو می‌پاشه. هیچوقت هیچوقت رابطه عادی بین جمهوری اسلامی و ایالات متحده شکل نخواهد گرفت. صد البته که من موافق عادی‌سازی هستم اما مطمئنم متاسفانه هیچوقت صورت نمی‌گیره.

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      شما برید تحقیق کنید ببینید کجای تاریخ آمریکایی ها به ما لطف داشتن که ایرانی ها با آنها دشمنی کردند و یا نخواستند ارتباط داشته باشند . آمریکا در آن زمان که دولت های ایران نیز با او موافق و در یک راستا بودند همیشه به مردم ایران ظلم و ستم کردند و سیاست مداران ایران را فریفتند . جنایت های آمریکا بیش از دوستی های پوشالی آن است . بدبخت آن کشور هایی هستند که برای رفا فعلی ملت هایشان شریک دزدی میشوند و آینده کشور شان را تمام و کمال به این ها می سپارند . دوستی آمریکا بدین شکل است که به ملت ها برخی کشور های جهان سوم و اعراب هم چیز رو از لحاظ حمایت سیاسی . اقتصادی و فرهنگی و.. میدهد و نمی گذارد این کشور ها هیچ وقت بفکر توسعه و پیشرفت خودشان بیفتند . تکنولوژی همه چیز را وارد میکنند باصطلاح در رفاه و پیشرفت هستند .

    • حسین ف
      0

      سجاد جان تحلیلای کذاییت رو بذار دم کوزه دوغتو بنوش. امثال شماها از صحنه روزگار محو بشن هیچ جنگ و دشمنی توی کل دنیا باقی نمیمونه.

    • رضا.
      0

      جناب سجاد شما که ظاهرا اهل مطالعه هستید بهتره بروید نقش آمریکا و هایزر در وقایع قبل و منتهی به 22 بهمن و زمانی که امام در نوفل لوشاتو بودند را که جدیدا اسناد آن هم از رده بندی خارج شده مطالعه بفرمایید. ضمنا اگر مایل بودید در 100 سال اخیر یک مقایسه بین روسیه و آمریکا در مورد رفتار دو کشور در قبال ایران داشته باشید و ببینید کدام یک بیشتر منافع ملی ما را نادیده گرفت و کدام یک بیشتر از ما نفع برد؟؟

    • نا شناس
      0

      روحانیت با فقه پویا(بخوان موقعیت سنجی)هر نوع گردشی خواهد

    • عباسی
      0

      من فکر میکنم حوادث بسیار تعیین کننده ای خارج از اختیارات بشری بخصوص دربخش تغییرات اقلیمی وبروز بیماریهای جدید به موازات سوختن جنگلها که نمونه آن اخیرا درکالیفرنیا رخ داده و15 درصد جنگلهای امریکا ظرف 40روز ازبین رفته در حال اتفاق افتادن است به هر حال جهان با سرعت مضاعف به یک پیک تغییر اقلیمی که خیلی چیزهای کم اهمیت را در نظر مارا باارزش وخیلی ازچیزهای با اهمیت را بی ارزش میکند به سرعت درحال نزدیک شدن است.دیگه بدانید آسمون دنیا همش یه رنگه، بی خود رویایی درآنور آبها برای خود نسازیدکه انرژیتان را دارید به هدر میدید.آنچه باعث کم جلوه دادن این رویدادهای مهم میشه اینه که دنیا با مدیریت کارتلهای نفتی که مسبب اصلی این فجایع هستند میچرخد اعم از خارجی یا داخلی.قبل از کرونا دیدید چند میلیارد هکتار به شکل بی سابقه درآمریکا،آمازون،استرالیا،آلمان سوخت وازبین رفت وبلافاصله کرونا آمد.دهه های طلایی جوامع بشری رو به پایان است دوره ای که هم طبیعت وهم صنعت را در کنار هم داشت.ولی افراط در صنعت وجه طبیعت را بسیار ضعیف کرده.پس آرزوهایتان را تغییر دهید.گور پدر ترامپ ومذاکرش

  • افشین
    0

    بعید میدونم راست باشه، ولی امیدوارم که باشه

  • جانباز وطن
    0

    اگر هم باشد که خیلی ادمهای بی عقل هستن که مذاکره با قاتل سردار دلها او را جسورتر میکند هرگزبا ترامپ نه

  • ایرانی
    0

    هر کسی در هر مقامی غلط میکنه با ترامپ مذاکره و توافق کنه ؛ اگر قرار بر توافق بود باید سالها پیش توافق میشد قبل از اینکه ایران و مردمش نابود بشن !!!!!

  • سجاد
    0

    بازی با امریکا برد - برد ندارد . حتما از نظر آنها طرف مقابل باید تن به ذلت و خواسته های او بدهند و تمام . اگر موفق شد بطور دیپلماتیک یک قرارداد کاملا به نفع خودش بدون نفع طرف مقابل تنظیم کند که بهتر ولا آن کشور را به توپ تبلیغات می بند و بعنوان کشور تروریسم معرفی می کند و به افکار آن کشور و ملت آنها آنقدر فشار سیاسی و اقتصادی میاورد که با خودش همراه شوند در غیر اینصورت تهدید به جنگ را در آخر اجرا میکند و با ایجاد ترس و وحشت به مقصود خودش میرسد .

  • ندای بی ندا
    0

    قاعدتا برا بقا باید مذاکره بشه ، ک در هر دو حالت برا ملت بیچاره توفیری نداره

  • سیدرسول موسوی
    0

    اگر با آمریکا دشمن هستیم چرا همه تلاش ما برای اهداف آمریکاست از دلار سی هزار تومان فقط تبانی دولتها تداعی میشود ما آمریکا را محکوم میکنیم دلار بالا میرود محکوم نمیکنیم دلار بالا میرود

    نظرات شما -
    • مهری
      0

      این مشکل امریکاست که دلارش بالا می رود

    • لیلا
      0

      عجب عقل و شعوری داری مهری ؟؟؟؟؟

  • عادل k
    0

    داریراریرام داریریریرامداریرام دیریراریرام دیریرامدیریرام دیریراری داریری رام دیرارام داریریریرامرامرارام با اهنگ مبارکباد بخوانید

  • .
    0

    فردا ایران انرا تکذیب می کند . ایران همه چیز را تکذیب می کند. مثل فیدل کاسترو که همزمان با دادن شعارهای اتشین ضد امپریالیستی با امریکاییها رابطه داشته و با هم فالوده می خورند. فقط تاسف برا مردم که گول این حکومت های غیر شفاف و دیکتاتور را می خورند

  • محسن
    0

    امریکایی ها فک کردن همه مثل خودشون هستن که زیر تعهدشون بزنن. میگن بزارید دولت اصول گرای 1400 بیاد بعد توافق کنید چون ممکنه الان توافق کنید سال دیگه دولت جدید ایران بزنه زیر قرارداد.

  • بسیجی
    0

    ترامپ و همه دارو دسته اش را اعدام میکنیم

    نظرات شما -
    • نادان
      0

      درسته شوخی میکنی ولی خوب فکر کن داری راجع به رئیس جمهور امریکا که حتی تمام کشورهای دنیا ازش حساب میبرن حرف میزنی

    • علی
      0

      فکر کنم ادم سیری

    • وحید
      0

      فعلا اونا اقتصاد مارو ومردمو اعدام کردن

  • داروغه
    0

    خانه ما به رویش باز است.تشریف بیاورید منزل ما

    نظرات شما -
    • علی
      0

      ملانیا و ایوانکا را هم با خودش میاره؟

    • داروغه
      0

      مرسی که بجای من نظر میدی منفور جامعه

  • علی
    0

    مگه رفتار شیطان عوض شده؟؟؟؟!!!!کار شیطان جز فریب نیست بپا گولت نزنه .

    نظرات شما -
    • سیاوش
      0

      مگه رفتار سیاسی های ما عوض شده پس شیطانن

  • سیامک
    0

    خوش بحال لبنان و یمن و عراق

  • یک ایرانی
    0

    ما ترامپ راکان لم یکن حساب میکنیم چراکه اوقاتل مسلم حاج قاسم ماست، پس دیریازودوجودخارجی نداشته ونخواهدداشت،بادیگرمسئولان آمریکایی که حاضربه رفع همه ی تحریمها وجبران مافات باشندشاید!!!.

    نظرات شما -
    • مجید نصرتی
      0

      شما منفیارو نگاه کن میفهمی هیچکس جز اختلاسگرا و ... باهات موافق نیستن

  • شهروند۱
    0

    امیدوارم این خبر صحت داشته بشه ، انصافا تو این سه دهه اواخر انقلاب ضرر اختلاس ، بی عدالتی و .. بیشتر مسئولین بیشتر از ضرر دشمنان خارجی بوده

  • شهروند
    0

    ما که متواضعانه دست شیاطین شرقی را بوسیدیم وبر ان افتخار نمودیم وکالاهای بیکیفیت شان رابا قیمت گزاف ثروت های بی پایانمان پرداختیم .مرگ یه بار شیون هم یکبار .حالا دست شیطان بزرگ را هم میبوسیم نه از نوع ابدارش در حد خشکه !شاید بختمان سلسله جنبان شود!؟ برای بیشتر ملت فرق نمیکنه کجا ازاد باشه وکجا حکومت مستقل داشته باشه .دذ نهایت عربها هم نا را ادم حساب نمیکنند .ارامش ملت وکشور خولسته اکثریت جامعه است .

    نظرات شما -
    • حجت میرزایی
      0

      اونا میگن موشک نداشته باشید حاضرید بدید بره بعد حمله کنن بهمون ؟ هسته ای دادیم وضع بدتر شد که

  • مسعود
    0

    آمریکا هیچ غلطی نمی کند.دلار۳۰هزار تومان پراید ۱۱۵میلیون شانه تخم مرغ۳۸هزار تومان

    نظرات شما -
    • ۸هر۸هر۹خد۹خ
      0

      من یه پراید دارم تو ی ادم پیدا کن ۱۱۵ تومن پول بده من ده تومنشو میدم ب تو

    • مسعود
      0

      پراید ۱۱۱ صفر ۱۱۴میلیون امروز قیمت بهم دادن

    • هفخ۷۵۷اا
      0

      مدل ۸۳ ۱۳۱ ۳۰۰ هزارتا کارکرده کاپوت تعویض ، صد بفروش بیست مال تو

  • اقایان
    0

    اقایان درمجلس خودرو می گیرند مردم در بدبختی وفلاکت باید مذاکره کرد

  • بی نام
    0

    برکت الله مذاکره می کنیم

  • علی
    0

    درودبرشرفت آقای عبداله ماهم ایران رو دوست داریم چرا تا حرف صلح وگفتگو میشه همه به ما انگ خیانت میزنن اگه شما نمیخواید با آمریکا رابطه داشته باشید بایدباج به روسیه وکشورای دیگه بدید که هیچ نفعی هم ندارن برامون یه نگاهی به کشورای عربی بکنید زیرچترآمریکا چقدر پیشرفته شدن زمانی که ایران یه کشورمتمدن وثروتمندبود اونا هیچی نداشتن الان چی ما جای اونا رو گرفتیم زیر چترروسیه.به زودی خبرصلح فلسطین واسرائیلم میشنویم واقعا ماچوب چه کسی ر میخوریم اصلا دشمنی ما با آمریکا سر چیه

  • علی
    0

    یعنی منتظر دولت اصولگران تا مذاکره کنند یعنی جون و مال و اقتصاد مردم مهم نیست کدوم جناح مذاکره کنه مهمه یعنی تا یکسال آبنده چقدر آدم بدبخت بشن تا اینا مذاکره کنن.برید مذاکره کنید ماهم یه کشور مثل بقیه دنیا اینهمه کشور سفارت آمریکا دارن همه خودفروخته ان؟روسیه و چین هم دارن من نمیدونم مملکت ما چیه تو دنیا ولی میدونم ما مردم بدبختی هستیم

  • Arash
    0

    خدا کنه دلار بیاد پایین ما فرار کنیم از این کشور ایران بهشتم بشه دیگه بر نمی گردم فقط فرار

  • امیر
    0

    موندم این ترامپ اگه اقتصاد بلده چرا یک فکری واسه دلارررر خودش نمیکنه هر روز به یک قیمت هر روز میره بالا از همتی عزیز مشورت بگیره خوبه ها

  • ایرانی
    0

    با قاتل سردار سلیمانی مذاکره؟!

    نظرات شما -
    • فریبرز مددجو
      0

      درود بر شرفت ، با اینکه 3 نفر مخالف بودند اما واقعا توافق با قاتل سردار؟

    • رضا.
      0

      اگر منافع ملی کشور ایجاب کنه با خود ابلیس هم باید مذاکره کرد. همانطور که روزی صدام یزید کافر بود بعد ها به خاطر مصلحت نظام صلح کردیم. مگر شما از معصوم بالا تر هستید. صلح امام حسن را در مقابل جنگ امام حسین قرار دهید. اگر قرار باشد تمامیت ارضی و جان و مال مردم به خطر بیوفتد که حالا هم افتاده همانطور که با قاتل شهید باکری و همت و باقری و چمران و.......... هزاران شهید و سردار دیگه با صدام صلح کردیم این هم مصلحت باشه باید صلح کرد.

    • ناشناس
      0

      با قاتل سردار مذاکره کنیم بهتره تا هزاران نفر در اثر فقر و بیکاری در داخل کشور بمیرن.سردار هم عظمت و نه بدبختی ایران رو میخواست

  • یحیی
    0

    آخرش همین میشه مردم دارن گوشت همو میخورند مقاومت کیلو چنده.مقاومت یعنی آپارتمان 25 ساله در بدترین جای تهران متری 30 میلیون تومان.دلار 29 هزار تومن .مردیم از بس خبر خوش شنیدیم.سکه نا قابل 13 میلیون تومن.و الا آخر

  • نور
    0

    انشالله درست باشد جند سال بدبختی کشیدیم خوشگذرانی را دیگران کردند از افزایش هر روز کالا ها تو راخدا کاری کنید اقتصاد ومردم نابود شد اقای روحانی با شما هستیم

  • آب
    0

    ترامپ صددرصد رای نمیاورد

  • داد
    0

    خدا ازتون نگذره خراب کردید

  • سارا
    0

    اره راسته رفتم عمان دیدم ناهار میخوردند گفتم عجب گفت ما سالیان سال داریم میخوریم بدو برو ایران بگو مرگ بر امریکا سرگرم باش بچه

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      دمت گرم حقیقت را گفتی

  • قلی
    0

    عجب ....همش الکی

  • شهروند
    0

    پس آرمان های انقلاب چه مي شود. شايد اين بار قرار است ترامپ آرمان های انقلاب را حفظ کند. البته منظورم از آرمان های انقلاب آقا زاده ها هستند که سوار بر اسب تجارت والدينشان مي تازند. ما مردم که بلانسبت .......

    نظرات شما -
    • حج
      0

      کدام انقلاب خخخخ دکان اقازاده ها و گدا زاده ها و غارت گران

  • آدرینا
    0

    گرانی افسارگسیخته و فساد گسترده نتیجه دروغ است با مردم صادق نبودند

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      کاملا درسته با مردم راستگو نبودند

  • بینام
    0

    مذاکره ای درکارنیست دولت توان کاهش دلار راندارد بدای همین این خبر را منتشرکرده جو روانی برای کاهش دلار استفاده کنید

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      آقای دکتر، گفتند روزنامه کویتی ادعا کرده. شما میگی جو روانی دولته.خوبی؟

  • کاربر ناشناس
    0

    هیچم بعید نبست اینا مجددا حرف مذاکره رو نزنن! از اوایل دولت چشم شون به آمریکا بود. الان می شه دل بکن!!ولی بدونن کسی چشمش به غیر خدا باشه خدا ناامیدش می کنه!! حالا تا ثانیه آخر امید شون به آمریکا باشه. شهید عزیز سردار سلیمانی برای اینا درس نشد بدون کمترین چشمداشت به جایی چجوری مدیریت کرد دنیا متعجب ماند!!! هر چه فکر می کنم سردار شما آسمانی بودی وقرار نبود بمانی . برای درست ایشان این وضع کشور فقط کسی مثل شما می خواهیم

  • محد
    0

    ۴۱ سال کلی نفت فروختید پس انداز کردید یا خرج کرید ....کجا بردید .....ذخیره نکردید ......خ

  • بهار
    0

    چقدر سرمایه این مملکت نابود شد.....

  • یه آبادانی
    0

    همه مون سرکاریم .اینهاازهمون اول باهم دستشون تویه کاسه بوده.همش سیاه بازیه

  • کاربر ناشناس
    0

    ما ملت شهادتیم. همین عین الاسد که یه سیلی معمولی بود از ترس داشتن می مردن!!

    نظرات شما -
    • دفع
      0

      اره ملت شهادتی ۴۱ سال سر کاری گلم خوردند بردند تو را سر گرم کردند

    • داد
      0

      اره چه سیلی زدند کلی جوان مملکت را کشتند خخخخختت از خود بپرس چقدر هزینه کردند...چی شد خخ

    • ناشناس
      0

      سیلی بود یا با هماهنگی قبلی و اجازه چندتا چادر خالی رو زدین خخخخخ

  • bahar
    0

    چه ترامپ چه بایدن رأی بیارن فرقی به حال ما تدارههر دپ دست نشانده اسرائیل هستند با آمریکا مثل لا شخور کمین نشستن تا ما از پا در بیایم بلایی که سر سوریه لبنان عراق افغانستان آوردن و سرمون بیارن نه سیاست مداریم نه اقتصاد ان روحلنی باید استعفاء بده ما هميشه تحريم بوديم اين مسئله تازه اي نيست بلد كار مي خواد والله احمد ي نژاد خوب بود كه اونم اگر بخواد رهبري رو زير سوال ببره نفاق بندازه نباشه خوبه

  • احمد
    0

    مردم ایران در بهترین شرایط دارن زندگی میکنن اینا همش دروغه اگه وضع مردم خراب بود خوب بازم انقلاب میکردند نه اینکه بشینن اینجا کامنت بزارن پس نتیجه میگیریم جمهوری اسلامی بهترین حکومته و هیچ کسی هم زیر فشار نیست و امریکا هم هیج غلطی نمیتواند بکند ۸۰ ملیون ایرانی در برابر دلار ۶۰ هزار تومنی هم خم به ابرو نمیاورند وسلام.

    نظرات شما -
    • روانی
      0

      حالا خوبه داداش؟؟؟

    • حاج کاطم
      0

      من عمق ذهنتو خوندم قشنگ بیان کردی هر کسی متوجه نمیشه منظورتو، درست میگی

    • یکی
      0

      باید یه علامت ! بعد از حرفت میذاشتی که مردم متوجه بشن کنایه زدی

  • کاظم
    0

    خخخ فقط این بخشش همچنین به ترامپ توصیه شده بر دولت روحانی، تکیه نکند اونا هم فهمیدن توافق با آمریکا یعنی پشت پا به تمام اعتقادات تون البته مردم توافق را چیز بدی نمیدانند ولی یه عده که تمام ثروت و رسانه ها را در دست دارند و رنج و درد مردم براشون اهمیتی ندارد و از تحریم کاسبی میکنند ممکنه ناراحت بشند

  • علی
    0

    شاه پسری بنام احمدی نژاد از توی لپ لپ در اومد و با حمایت همه جانبه عده ای خلعت فریبنده ریاست جمهوری پوشید . این لقمه بسیار بسیار گنده تر از دهن این بیچاره بود . خلاصه ذوق زده شد و عقل از سرش پرید اوایل کار که هنوز راه و چاه را نمیشناخت ناهنجاریش کمتر بود . همین که مردم براش کف میزدند و اسم خودش را با گوشش از دهن‌مردم شنید جولان و خطاهایش بیشتر شد. ایشان شاید دچار خودشیفتگی و خودسری و عصیان از قوانین گشت . پایه گذار بداخلاقی و حرمت شکنی و آبرو ریزی در سطح مقامات ارشد بود و این کار ضد اخلاقی و دون شان ریاست جمهوری را شجاعت میدانست و در کشور موجب کینه توزی شد. قصد بنده به هیچ وجه دفاع از قربانیان ایشان که تخریب شدند نیست شاید آنان به مراتب بدتر از آن هم بودند ولی برای رئیس جمهور مملکت چنین رفتاری بسیار زشت و‌ ناپسند است. رئیس جمهور باید مظهر مهر و محبت و اخلاق و کاردانی و درایت و اقتدار و مردمداری و تواضع باشد و هرگز برای جمع آوری آراء خلاف شان و شرع مرتکب نشود. ایشان که با پشتیبانی وآراء اقشار بسیار محترم و انقلابی به ریاست جمهوری رسید و میتوانست نمونه ای ارزشمند از ترکیب خردورزی و انقلابی ، کاردانی و دینداری ، ریاست جمهوری و مردمداری باشد متاسفانه تحت تاثیر اطرافیان نااهل خصوصا جناب مشایی منحرف گشت و قدر خود و فرصتی را که برای ماندگار شدن در تاریخ این ملت کهن داشت نشناخت . افسوس افسوس. در دوره مسئولیت ایشان کشور دچار تحریم همه جانبه و فلج کننده گشت و رفتار و گفتار او خدمت بزرگی به صهیونیستهای نجس نمود . جناب روحانی هم همه فرصتهای رشد و بالندگی این کشور عزیز و گرامی را مانند سلف خویش به باد داد و کشور را در انتظار اروپا و برجام به چنین وضعی مبتلا کرد. اکنون چه باید کرد؟ وظیفه عقلا و خردمندان و دلسوزان کشور در این شرایط چیست؟ آیا غیر از تمرکز بر روی انسانی باسواد و کاربلد و شجاع و شیربچه و عاشق ایران و ملت عزیز و انقلاب و انتخاب و تشکیل دولتی قوی و پاسخگو کار دیگری میتوان کرد ؟

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      علي آقا حرفت کاملا درسته. آیا همچین آدمی را سراغ دارید؟ اگر هم باشد ،از فیلتر شورای نگهبان نمیتواند عبور کند.چون شورا ،ملاک تایید صلاحیتشان، موضوعات سطحی و پیش پاافتاده دیگری است.درضمن ، اصل نظام بر پایه دشمنی با همسایگان و ضعیف نگهداشتن آنها بنا شده است.این امر تازمانی که دستمان رو نشده بود ، جوابگو بود.ولی اکنون ، دیگر در جهت پیشبرد اهداف ما کافی نیست.حتی لازم هم نیست.دنیا به سمتی می رود که ملتها و دولتها در کنار هم، خیلی سریعتر به پیشرفت می رسند.ما برای پیشرفت فقط و فقط باید باکمک دنیا پیش برویم. زمانی چشم باز می کنیم و می بینیم تمام همسایگان از نظر اقتصادی و اجتماعی و حتی نظامی، به جایی رسیدندکه برای ما دست نیافتنی خواهند شد.امیدوارم در ایران،تفکر بر جهالت غالب شود.

    • شادی
      0

      ۴۱ یک سال بر مردن حکومت کردند هرگز پاسخ گو نبودند چون ایرانی نبودید ....

  • .
    0

    درباره همه چیز باید رفراندوم بذارید و از مردم بپرسید تا متوجه شید مردم چه حکومت و رفتاری دوس دارن اگه هنوز در خواب غفلت هستید

  • سرباز
    0

    مردم برده هستند و خان فکرغارتگری است سالهاست که میخورند بر اریکه قدرت نشسته اند خود را صاحب مردم و ولی مردم جا زدند فقر و فساد بیداد میکند بسیاری چو اینان خوردند و بردند تاریخ روزی خواهد گفت که من و تو نباشیم فرزندان اینده مابر ما خواهند خندیدکه در کدام دوران سیاه زندگی میکردیم من فردی هستم که ۱۱ سال در دستگاه قضایی این سرزمین دنبال حقم دویدم اما هرگز به آن نرسیدم

    نظرات شما -
    • حاج کاطم
      0

      در طول تاریخ هیچوقت حق مظلوم داده نشده، غصه نخور پسته دامغان بخور ، نیم کیلو ۳۳۵۰۰ کنار اتوبان امام علی(ع) شمال ب جنوب ، بعد از خروجی بعثت شرق ،

  • سید
    0

    همچین میگن قاتل سردار قاتل سردار که انگار صدام به شهدا و سردارای ما چلو کباب بوقلمون داده بس کنید بابا دیگه از شهید کاظمی و باکری و بابایی بالاتر نبود که

  • سارا
    0

    وضع مملکت خوب نیست خراب کردند دیگه نمیشه درست کرد

  • جرس
    0

    خراب کردید حاکمان ایران نابود شد اقتصاد

    نظرات شما -
    • حاج کاطم
      0

      فرهنگ نابود شد

  • سید
    0

    حالا هرجا میخوان عدسی و شربت ابلمو ساندیس و ابویوه بدن عکس شهید والا مقام سردار سلیمانی میشه بهونه بس کنید انقد لوس نکنید این شهیدو

  • فاطمه
    0

    عده ای خاص بر سر سفره ملت ایران دارن میخورند

  • خدا
    0

    این نمایندگان مجلس که تو این چند ماه کلی پول به جیب زدند در حالی که مردم روز به روز فقیرتر شدند دنبال چه هستیم قضیه این است بدو بدو بیرون چه خبره اما خود عوضیشون داخل دارن غارت میکنند اسم شهید و شهادت مال رعیت است بچه های خودشون توی آمریکا در حال خوشگذرانی هستند

  • مهری
    0

    مذاکره هرگز ،سازش با قاتل حاج قاسم سلیمانی هرگز ما را بکشید اما سازش نکنید اسراییل بیست پنج سال دیگه نابود میشه و ما کاخ سفید را حسینه میکنیم ما موشک داریم

    نظرات شما -
    • داروغه
      0

      هاهاهاهاهاهاها حالت اصلا خوب نیست

    • حاج کاطم
      0

      حاج خانم به ما موشک ندادن شما کی گرفتین ؟ سهام عدالتم ما ثبت نام نکردیم دوباره میشه ثبت نام کرد؟ حالا چرا دنبال نابودی با موشکت ؟ برو سر نماز دعا کن اسراییل هدایت شه بدون استفاده از موشک قدس آزاد شه موشکاتم ببر خلازیل بفروش بزن به ی درد زندگی

  • سرباز
    0

    حاج کاظم اهل کجایی ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها