سعادتمند: پس از لیگ قهرمانان حرف های زیادی برای گفتن داریم

سایت باشگاه استقلال نوشت: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به انگیزه بالای بازیکنان و انرژی مثبتی که در تیم وجود دارد امیدوارم تیم مقابل پاختاکور بدرخشد.

سعادتمند: پس از لیگ قهرمانان حرف های زیادی برای گفتن داریم

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تبریک پیروزی استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها هواداران استقلال شادمان شدند و این پیروزی را به هواداران میلیونی استقلال تبریک می‌گویم.

وی افزود: خوشحالم که کادر فنی، بازیکنان، سرپرست و ... یک دستی داریم و همه می‌دانند پرافتخارترین باشگاه کشور در آسیا هستیم. امیدوارم با وجود همه کاستی‌ها مجددا در بازی فرداشب با تیم فیزیکی پاختاکور سربلند بیرون بیاییم و دل مردم را شاد کنیم. شک ندارم با توجه به اینکه از نزدیک کنار کادرفنی و بازیکنان هستم و امروز با سرمربی تیم صحبت داشتم، مشخص شد که انگیزه‌ها بالا است و امیدوارم که بدرخشیم و این دور از دسترس نیست و با دعای خیر هواداران به این مهم خواهیم رسید.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که دیدار استقلال با الاهلی را از روی سکوها دیدید و حال و هوای شما پس از هر گل تیم چطور بود، گفت: ما در واقع یک هوادار هستیم. همانطور که هواداران در سراسر دنیا با هر گل استقلال شاد می‌شدند، ما هم مجبور بودیم این شادی را بروز دهیم. باشگاه استقلال در خون و رگ‌های ما است و با هر گل و زیبایی بازی باعث شد ما در پوست خودمان نگنجیم و ناخودآگاه ابراز احساسات خودمان را نشان می‌دادیم. این خوشحالی، شادی ذاتی است و امیدوارم این ابراز احساسات تداوم داشته باشد و از همه مهم‌تر شادی قلب هواداران است.

وی در پاسخ به این سوال که جو تیم پس از بازی با الاهلی مثبت است و آیا در دیدار مقابل پاختاکور هم این شرایط ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: خوشبختانه همه شرایطی که برای یک تیم حرفه‌ای نیاز است، فراهم کرده‌ایم. ما در هتلی هستیم که انحصارا فقط باشگاه استقلال در آن قرار دارد. امیدوارم با شرایط موجود فراهم شده و انگیزه‌ای که در بازیکنان می‌بینم امیدوارم موفقیت‌ها پی در پی باشد.

سعادتمند خاطرنشان کرد: از هواداران می‌خواهم، با همان نفس گرم و انرژی مثبت و دعای خیر خود، استقلال را حمایت کنند. ما باشگاه استقلال هستیم و با قدمت فراوان و شک ندارم با کمک هواداران خود روزهای بسیار خوبی در انتظار ما خواهد بود و این روزها دور نخواهد بود و به زودی روزهای خوبی برای باشگاه استقلال شاهد خواهیم بود. پس از اتمام لیگ قهرمانان آسیا که امیدواریم بزودی از آن برنگردیم و نتایج خوب را پشت سر هم بگیریم و پس از لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های زیادی خواهم داشت که ارائه می‌کنم.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها