درخواست حسین هدایتی از رییس قوه قضاییه از داخل زندان

حسین هدایتی پیامی صوتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

درخواست حسین هدایتی از رییس قوه قضاییه از داخل زندان

حسین هدایتی با انتشار پستی خطاب به رئیس قوه قضائیه تاکید کرد رفیق و شریک قبلی وی که مسوولیتی در شرکت نورد و لوله ندارد سهام و اموال وی در این شرکت را فروخته و به وی خیانت کرده است.

هدایتی که به خاطر پرونده چهارصد میلیاردی خود در بازدداشت است اسنادی را منتشر و خطاب به رییس قوه قضاییه از وی خواسته دستگاه قضایی مانع غارت اموال وی شود.هدایتی گفته حبس و دوری از خانواده را تحمل می کنم اما چرا باید اموال من توسط افرادی غارت شود.

او ارزش کارخانه نورد لوله اهواز را رقمی در حدود پنج هراز میلیارد دانسته و گفته چرا سهام وی در این کارخانه از سوی افرادی که هیچ سمت و سهمی در آن ندارند به فروش می رسد.

او خواهان رعایت و اجرای عدالت و جلوگیری از غارت اموال خود شده و از برخی زد و بندها پرده برداشته و در این باره هم ادعاهایی را مطرح کرده است.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علیرضا رضوان
    0

    باد آورده را باد می برد

  • کاربر ناشناس
    0

    شما آقای تاجزاده همه میدانند که شما خودتان از چه قماشی هستیدوآبرا بکدام آسیاب میریزی

  • ریزه میزه
    0

    سالها بردی وخوردی حالاچومالت ببرندبانگ بر اری که عدالت کو...!؟ اخی دل بچه یتیما وضعیفابرات کبابه که چطورعمرت رو ابه وایسنتاگرام تم هم درتب وتابه توزندان هم گویا اوضاعت حسابی براه...!

  • محمد
    0

    پیام صوتی و اینستاگرام و مدارک از داخل زندان؟! مگر قرار نبود زندان جایی باشد که اختلاسگران متنبه شوند اینا چطور داخل زندان دسترسی به موبایل اینستاگرام دار دارن؟!...

  • کاربر ناشناس
    0

    تا آنجا که من اطلاع دارم اینگونه تبادل پیامها از داخل زندان ممنوع است اول رئیس قوه قضائیه باید دستور بدهد با کسانی که با این آقا تبانی کردند برخورد شود این تیپ آدمها داخل زندان هم بهشون بد نمیگذرد سبیل مدیر کل زندان‌ها را چرب میکنند سر کیسه را هر کجا شل کنی دور و بری ها میشن نوکرت پول داشته باش سالار جهانی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها