عمل جراحی عجیب از جوان ۳۲ ساله موجودی شبیه هیولای فضایی ساخت/ عکس

یک شهروند فرانسوی با بریدن بینی، ایجاد شکاف در لب و خالکوبی روی چشم، خود را به یک موجود فضایی تبدیل کرد.

عمل جراحی عجیب از جوان ۳۲ ساله موجودی شبیه هیولای فضایی ساخت/ عکس

یک شهروند فرانسوی به نام آنتونی لوفریدو با بریدن بینی، ایجاد شکاف در لب و خالکوبی روی چشم، خود را به یک موجود فضایی تبدیل کرد.آنتونی لوفریدو که ۳۲ سال سن دارد با خالکوبی روی صورت، ایجاد شکافهای متعدد و انجام تغییرات ترسناک در بدن، خود را به یک موجود فضایی شبیه کرد.

لوفریدو برای انجام این عمل به اسپانیا رفته و از اسکار مارکز جراح که در بارسلونا اقامت دارد کمک گرفته است؛ زیرا انجام این عمل جراحی در فرانسه ممنوع است.

این جراح، عملی تحت عنوان خارج کردن بینی را روی چهره آنتونی انجام داده و شکاف‌هایی را روی صورت او ایجاد کرد. این شهروند فرانسوی در توضیح این اقدام خود می‌گوید: از مارکز متشکرم؛ او باعث شد که زندگی من متمایز شود، امروز می‌توانم به لطف او با سَری افراشته راه بروم. من به کاری که با کمک یکدیگر انجام دادیم افتخار می‌کنم.

این اولین عمل جراحی عجیب و غریبی نیست که آنتونی انجام داده است؛ به گونه‌ای که پیش از این هم تغییراتی را روی گوش هایش انجام داده و لب هایش را هم به ۲ قسمت برش داده بود تا عجیب به نظر آید. همچنین خواسته بود که بر روی مردمک چشم خود خالکوبی انجام دهند، با وجود اینکه احتمال می‌داد این کار باعث نابینایی او می‌شود.

او برای اینکه بیشتر به شبیه باشد، چیز‌هایی را زیر پوست خود جای گذاشته تا بافتی ناهموار داشته باشد. اکنون برجستگی‌هایی را روی پیشانی خود دارد که او را شبیه خزندگان کرده و خطوطی روی استخوان‌ها و گونه هایش نمایان است.

عمل جراحی عجیب از جوان ۲۲ ساله موجودی شبیه هیولای فضایی ساخت + عکس

آنتونی با وجود اینکه این همه تغییرات را روی چهره خود ایجاد کرده، اما از کار خود پشیمان نیست. سال ۲۰۱۷ در مصاحبه با یک روزنامه گفته بود: از کودکی به انجام تغییرات در چهره ام علاقه شدید داشتم. هنگامی که در نقش یک نگهبان کار می‌کردم، احساس کردم آن‌گونه که دوست دارم زندگی نمی‌کنم، از این رو همه چیز را متوقف کردم و به استرالیا رفتم. از آن زمان تصمیم خود را گرفتم و و دوست داشتم که به مانند موجودات ترسناک و متفاوت زندگی کنم. این برای من بسیار خوشایند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • حامد
    0

    واقعا اگه فوتوشاپ نباشه چه دکتر بی وجدانی اینو به این روز در اورده

    نظرات شما -
    • ملاکت
      0

      ووووووو ترسیدم

  • ناشناس
    0

    یه نارنجک میزد تو صورتش دیگه این همه عمل و هزینه نمی کرد .

  • دیجی پروداکشن
    0

    آرزوی دختران ایرانی هاهاها

  • دکتر
    0

    الکیه.

  • ندت
    0

    احتمالا پولش زیادی بوده شابدم روانی به هر حال پنا برخدا

  • مهدی
    0

    خدایا یه کم به بعضی عقل عطا بفرما

  • هوشی
    0

    دیدم به هیکل زشت وکثیفت

  • پلیس فتا
    0

    معلومه جرم سنگینی کرده حکمش اعدام بوده گفته بزار شبیه اجنه بشم بهتر از اینه که کشته بشم اجنه تو قبر بیفتن جونم. ولی بازم پناه برخدا

  • بانو
    0

    عقل که نباشه حون درعذابه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها