چگونه در صف خرید سهام بخریم ؟

در این روزها بازار بورس و  هر آنچه به آن ارتباط دارد داغ و پرمشتری است؛ و اصطلاحات بورسی در میان همه ی افراد به صورت  کلمات پرکاربرد در گفتگوهای  روزمره رد و بدل می شود .

چگونه در صف خرید سهام بخریم ؟

در این میان اصطلاحاتی مانند سرخطی زدن در بورس جز یکی از واژه های پرتکرار ماه های اخیر در میان سهامداران گردیده است و اکثر سهامداران بدنبال روش هایی برای سرخطی زدن در بورس هستند .

در این مقاله به معرفی یکی از این روش های موفق در سرخطی زدن بورس می پردازیم .اگر به دنبال سرخطی عرضه اولیه هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رونق بورس افراد زیادی را جذب کرد !

بازار سرمایه در ایران در این روزها شکل دیگری به خود گرفته و توجه بیشتری را به خود معطوف کرده است و دیگر افراد بسیار کمی هستند که سرمایه خود را به صورت های قدیمی( سپرده گذاری در بانک،بازار ملک، ارز و طلا، و...) نگه داری می‌کنند و به اندک سود برداشتی از سرمایه خود راضی هستند .

رونق بورس موجب شده افراد زیادی جذب این بازار سرمایه شوند. و با جسارت و شجاعت بیشتری از سرمایه خود به نفع و سود بیشتری دست یابند. این افراد برخلاف قدیمی‌های بازار که سرد و گرم را چشیده و در کنار سودهای سنگین، ضررهای سنگین را نیز تجربه کرده‌اند، در پی دست یابی به سود هستنند و ضرر را باور ندارند. از این رو عمده تلاش سرمایه داران در بورس قرار گرفتن در صف اول خرید بورس است و بدنبال ترفند برای خریدعرضه اولیه ، بهترین کارگزاری خرید سرخطی ، ا ینترنت پر سرعت برای بورس، می گردنند تا بتوانند سرمایه خود را افزایش دهند و بهترین سود را برداشت نمایند.

همین عطش کسب موفقیت سبب شده که رقابت تنگاتنگی در میان سهامداران و متقاضیان سهام به وجود بیاید و ازدحام جمعیت باعث تشکیل صف های طویل در خریدفروش سهام به وجود آورد، و این ازدحام و شلوغی صف ها باعث میشود ، تعداد محدود سهام شرکتی که به فروش می رسد تنها نصیب نفرات اول حاضر در صف شود و دیگر افراد صف تنها وقت خود را در صف هدر می دهند و نتیجه دلخواه خود را کسب نمی کنند و مزه پیروزی را نمی چشند، پس می توان این برداشت را کرد که جز نفرات اول صف خرید عرضه اولیه بسیار رقابتی و حائز اهمیت است و درخواست متقاضیان خرید عرضه اولیه باید نسبت به دیگر رقبا سریع تر به کارگزاری برسد، پس در این رقابت شدید و سخت، زمان، ارزش بسیاری را به خود اختصاص می دهد و موضوع بحث، میلی ثانیه هاست.میلی ثانیه هایی که میتواند شما را از آخرین نفرات به نفرات اول صف سرخطی بورس تبدیل نماید.

میلی ثانیه های با ارزش را چگونه حفظ کنیم ؟

مدت زمانی که درخواست شما طی میکند تا به کارگزاری برسد، پینگ گفته می شود و هر چقدر این مدت زمان عدد کمتری را داشته باشد نشان از زمان کمتری است که برای رسیدن درخواست به کارگزاری سپری می شود .

سرعت اینترنتی که برای آپلود و بارگذاری درخواست شما در سیستم به کار می رود نیز، یکی از موارد دیگر برای حفظ ارزش ثانیه هاست که هر چقدر این سرعت بالاتر باشد درخواست شما با سرعت بالاتری بارگذاری می گردد و برای مرحله سرنوشت ساز بعد، یعنی ارسال آماده می گردد .

پس از بارگذاری نوبت به ارسال درخواست می گردد که یکی از موارد تاثیر گذار بر این سرعت ارسال، پینگ پایین و دیگری سرعت اینترنت بالاست که درخواست را با پهنای باند بالا به سرعت بر روی خطوط انتقال دهد و درخواست را به کارگزاری برساند که شما جز نفرات اول صف خرید قرار بگیرید .

کارگزاری نیز از مواردی است که به شما برای قرار گرفتن در صف خرید بورس کمک می نماید و باید در انتخاب کارگزاری دقت فراوانی داشته باشید و از کار گزاری های با زیر ساخت متناسب با کاربران استفاده نمایید. در حال حاضر کارگزاری های زیادی در حال فعالیت هستند و همانطور که در بالا عنوان شد برخی از کارگزاری‌ها دارای زیرساخت نامناسبی هستند، بنابراین شما باید کارگزاری با بهترین زیرساخت را برای خود پیدا کنید.

حال که راه هایی برای حفظ ثانیه های با ارزش را فراگرفته ایم نوبت به آن رسیده است که به اینترنت بورسی دست پیدا کنیم که پینگ پایین و سرعت اینترنت و آپلود بالا را با هم داشته باشد و آسوده خاطر برای رقابت در بازار بورس و سرخطی پیش رفت .

اینترنت عالی و پرقدرت

اینترنت با سرعت فوق العاده که شما را در صف خرید عرضه اولیه به بهره برساند را می توانید در سرور مجازی بورس تهیه نمایید .

سرور بورس = دسترسی به یک کامپیوترپرقدرت از راه دور

این کامپیوتر دارای اینترنتی فوق پرسرعت با سرعتی عالی به وسیله فیبرنوری است که شما از راه دور به آن متصل می شوید و می‌توانید معاملات برخط، سرخطی و خرید عرضه اولیه‌های خود را انجام بدهید.

نحوه کار با سرور مجازی بورس بسیار راحت و آسان است و شما می‌توانید با استفاده از یک نرم‌افزار به نام ریموت دسکتاپ، به سرور مجازی متصل شوید و فعالیت‌های خود را همانند یک کامپیوتر معمولی انجام بدهید، تنها تفاوت در این است که : از راه دور به این کامپیوتر پرقدرت دسترسی پیدا کرده‌اید و دارای یک اینترنت پر سرعت با فیبر نوری شده‌اید.

برای تهیه سرور بورس به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

قطعا پیدا کردن شرکتی معتبر با سرویس هایی به ارزش واقعی مساله مهمی است که ذهن بسیاری کاربران را به خود مشغول کرده است در این میان پیشنهاد ما به شما: شرکت وب‌داده است که بهترین سرور مجازی بورس در کشور ایران را به کاربران خود ارائه می‌کند. و سرور مجازی بورس وب داده علاوه بر اینترنت پر سرعتی که برای شما فراهم می نماید با داشتن ربات و نرم افزارهای سرخطی زنی که پشتیبان این شرکت به صورت رایگان به شما ارائه می دهد شانس شما را در سرخطی زدن افزایش می دهد و دیگر نیازی نیست برای خرید ربات سرخطی هزینه ای را بپردازید.

شما همین الان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه سرور مجازی بورس در این زمینه به وب‌سایت وب‌داده مراجعه نمایید و شانه به شانه موفقیت در بورس قدم بردارید.

https://webdade.com/bourse-vps

https://webdade.com/iran-vps-server

Webdade.com

وب‌داده

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    منظورت اینه چطور تو صف فروش بفروشیم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها