اهل سنت و تشیع به همدیگر معرفی شوند/در برخی بخش ها تولید صفر است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:باید به وسیله شناساندن اهل سنت وشیعیان به همدیگر و بهره گیری از ظرفیت های هر دو، زمینه را برای فهم و آگهی بیشتر مسلمانان از هم فراهم کنیم.

اهل سنت و تشیع به همدیگر معرفی شوند/در برخی بخش ها تولید صفر است

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، منطقه خلیج فارس از قشم، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امشب در همایش «عمل در سایه وحدت» که در قشم برگزار شد، بیان داشت: تا وقتی که نگاه های درستی نسبت به یکدیگر نداشته باشیم، وحدت عملی تحقق پیدا نمی کند و این موضوع تنها در حد حرف باقی خواهد ماند.

وی استفاده از جزوه های کوچک و قابل درک برای آحاد جامعه به منظور شناخت جهان اسلام از همدیگر را لازمه ترمیم برخی دیدگاه های اشتباه دانست و افزود: همه مردم و مسئولان باید در راستای وحدت عملی شیعه و اهل تسنن گام بردارند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان تنها زمانی می توانند به ما حمله کنند و ما را دچار بحران کنند که زمینه درونی داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون چهار هزار و 500 اتاق فکر در جهان علیه ما در جریان است؛ اما به لطف خداوند، هوشیاری رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و حمایت مردم، توطئه ها یکی پی از دیگری خنثی می شود.

آیت الله نعیم آبادی حمله رژیم بعث به کشور در اوایل انقلاب را ناشی از وجود نیروهای داخلی ولی همسو با دشمن دانست و اضافه کرد: هدایت رهبر معظم انقلاب و تلاش مردم، زمینه چینی های منافقینن در کشور را کور و دشمن را مجبور به بیرون رفتن از ایران اسلامی کد.

وی ایجاد تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان را راهی برای نفوذ در جامعه خواند و بر ضرورت تلاش مسئولان و همکاری و وحدت آحاد جامعه به منظور افزایش تولید ملی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، همچنین واردات مهر و تسبیح، سنگ قبر و ... را از چین، مورد نکوهش قرار داد و افزود: متاسفانه در برخی بخش ها تولید صفر است و باید تلاش های بیشتری به منظور حمایت و هدایت تولیدکنندگان در راستای تولید ملی انجام شود.

وی، دعوت ایران از کشورهای اسلامی در سال های گذشته به منظور ایجاد وحدت بین جهان اسلام را مورد تاکید قرار داد و از امت اسلامی خواست برای حفظ انسجام و وحدت عملی جهان اسلام قدم های عملی بردارند.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها