فال روزانه چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید زمان مناسبی است تا شناخت بیشتری از توانایی‌های‌تان پیدا کنید و مسیر جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در پیش بگیرید. آبان ماه امسال حواس‌تان حسابی به دخل و خرج باشد چرا که احتمال ولخرجی شما زیاد است. آذر امسال احساس دلتنگی خواهید کرد و بهتر است برای از بین بردن این احساس، دوستان و آشنایان را دور خود جمع کنید. بهار سال آینده زمان عاشقی شما است و در این فصل فرصتی برای عشق و عاشقی پیدا می‌کنید. مرداد سالی که از راه می‌رسد زمان مسافرت و تفریح شما است و در این ماه تا می‌توانید خوش بگذرانید. شهریور سال آینده گرفتار بیماری خواهید شد و بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی وجود نازنین خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به سالی سرشار از دستاورد‌های چشمگیر تبدیل نمایید و خاطره‌های خوش این سال را برای همیشه در ذهن خود و اطرافیان ماندگار کنید.

فروردین

فراموش نکنید که ترس، دشمن موفقیت است. کار‌های مالی را با دقت بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. کار ناتمامی که مدتی است مشغول آن هستید امروز به پایان می‌رسد. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کار‌های روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. کدورت و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود.

اردیبهشت

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشار‌های کاری ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اندوخته‌ای ندارید و تاکنون به فکر پس‌انداز نبوده‌اید، امروز به این نتیجه می‌رسید که این رویکرد را تغییر دهید. امروز فرصتی برای عشق و عاشقی مهیا خواهد شد. پیشرفت چشمگیری را در کار‌ها شاهد خواهید بود. اوقات فراغت امروز را به استراحت اختصاص دهید و آرامش پیدا کنید. اطرافیان امروز با انجام کاری، زمینه شادی و دلخوشی شما را فراهم می‌کنند. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید.

خرداد

کار‌های زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کار‌ها را تعطیل نمایید. دست‌و‌دلبازی بیش‌ازحد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر صرفه‌جویی باشید. تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. اهل گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید. قصد انجام کاری را دارید، اما امروز همسر یا عشق‌زندگی تان برای انجام این کار ساز مخالف خواهد زد. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.

تیر

احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیز‌های منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. حوصله کسی را ندارید و می‌خواهید تنها باشید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا حسابی از تنهایی لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند.

مرداد

نگرانی‌های بیش از حد را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که سخت می‌گردد جهان بر مردمان سخت‌کوش. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. اعضای خانواده امروز دردسر‌های زیادی برای شما درست می‌کنند. با محبت و انسان‌دوستی، دامنه دوستان‌تان را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و بیشتر به فکر به دست آوردن دل دوستان و اعضای خانواده باشید. روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کار‌های روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت بندی کارها، در میان حجم زیاد کار‌ها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد.

شهریور

تصمیم مهمی را در پیش‌رو دارید، اما عجله نکنید. برای حل مشکلات از کمک دوستان و آشنایان غافل نشوید. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید.

مهر

صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته مالی‌تان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. اعضای خانواده امروز شرایطی آرامش‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و رفاه و آرامش آن‌ها را در اولویت قرار دهید. قدرت عشق را در زندگی دست‌کم نگیرید و تا می‌توانید به اطرافیان عشق بورزید. مشکلی در انجام کار‌های روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از لحظه‌های خوش تبدیل خواهد کرد.

آبان

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. مشکل مالی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با تدبیر و درایت حل کنید. از کسی کینه به دل نگیرید و محبت را سرلوحه زندگی‌تان قرار دهید. می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان با این تصمیم مخالف است و مانع شما خواهد شد. وقت‌تان را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود.

آذر

انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. میان شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. از اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید، نهایت استفاده را ببرید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز به شما بی‌احترامی می‌کند، اما پس از گذشت مدتی بابت این رفتار از شما عذرخواهی خواهد کرد.

دی

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌است. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی که با آن‌ها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. زمان مناسبی پیدا می‌کنید تا کار‌های عقب‌مانده را به پایان برسانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشق‌بی‌پایانش را به پای شما می‌ریزد. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم حساسی، جوانب مختلف این تصمیم را دوباره بررسی نمایید. امروز به صورت کاملا اتفاقی چشم‌تان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌ها است آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب آن باشید تا دوباره گم نشود.

بهمن

مشکلاتی که با آن‌ها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. دامنه رابطه‌های خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی تان توانایی‌های‌تان را باور ندارد و شما را دست‌کم می‌گیرد. برای این سوء‌برداشت فکری بردارید و توانمندی‌های خود را به رخ وی بکشید. نظر‌های خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره می‌گیرند. عازم سفر هستید، اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود.

اسفند

دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز نصحیت‌هایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت محبت‌های‌تان را دارد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها