کشف انبار تخم‌مرغ غیرمجاز در زنجان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از کشف انبار غیرمجاز نگه‌داری تخم‌مرغ در زنجان خبر داد.

کشف انبار تخم‌مرغ غیرمجاز در زنجان

اسماعیل مسلمی با اشاره به کشف انبار غیرمجاز نگه‌داری تخم‌مرغ، اظهار کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط بازرسان سازمان، یک انبار نگه‌داری تخم‌مرغ که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ پروانه کسب و عدم درج انبار در سامانه، اقدام به نگه‌داری تخم‌مرغ می‌کرد، کشف و با آن برخورد شد.

وی افزود: این انبار با دستور مقام قضایی و با حضور عوامل انتظامی شناسایی و پرونده تخلف آن به تعزیرات حکومتی ارسال شد؛ تخلف صورت گرفته در این انبار به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

این مسئول ادامه داد: بعد از کشف انبار احتکار کالا، تشکیل پرونده انجام شده و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و بر اساس تصمیم قاضی تعزیرات حکومتی حکم مورد نظر برای فرد متخلف صادر خواهد شد.

مسلمی با اشاره به طرح بازرسی اصناف تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح از همراهی ناظران افتخاری نیز بهره خواهیم برد. علاوه‌ بر آن سامانه ۱۲۴ و نیز سامانه اینترنتی «آپ» به‌صورت شبانه‌روزی آماده ثبت شکایات مردمی است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: نظارت بر صدور و ارائه فاکتور فروش معتبر توسط واحدهای پوشاک و کفش، رعایت درصد سود مجاز در عمده و خرده‌فروشی‌ها، جلوگیری از عرضه کالاهای غیراستاندارد، برخورد قانونی با کالاهای قاچاق در سطح بازار از فعالیت‌های مهم بازرسی است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها