چهره سرشناس مخالف دولت روسیه:

آزمایشگاه‌ها وجود نوویچوک در بدنم را تایید کردند

چهره سرشناس مخالف دولت روسیه در اولین پست وبلاگی خود از زمان خروج از وضعیت کما نوشت، آزمایشگاه‌های غربی‌ها آثار سم نوویچوک را در داخل و روی بدنش یافته‌اند و از مسکو خواست تا لباس‌هاش را بازگرداند.

آزمایشگاه‌ها وجود نوویچوک در بدنم را تایید کردند

الکسی ناوالنی که در حال بهبودی از مسمومیت در بیمارستانی در برلین است، چندی پیش در پروازی از سیبری به مسکو حالش شدیدا بد شده و دو روز در بیمارستانی در روسیه بستری شده و در ادامه به آلمان منتقل شد.

ناوالنی در اظهاراتش با اشاره به نتایج یک آزمایشگاه نظامی آلمان گفت: دو آزمایشگاه مستقل در فرانسه و سوئد و همچنین آزمایشگاه تخصصی ارتش آلمان وجود نوویچوک در داخل و روی بدن من را تایید کرده‌اند.

ناوالنی متذکر شد، روسیه هنوز تحقیقاتی در خصوص او به جریان نینداخته و برنامه‌های گفت‌وگوی تلویزیونی روسیه می‌گویند مقام‌های اطلاعاتی غربی یا هم‌پیمانان خود او این حمله را انجام داده‌اند. او خواستار آن شد که مقام‌های روسیه لباس‌هایش را که قبل از انتقال به آلمان تعویض شدند، بازگردانند چرا که آنها مدرک مهمی هستند.

او در ادامه نوشت: با در نظر گرفتن پیدا شدن نوویچوک روی بدن من و اینکه به احتمال زیاد مسمومیت از طریق تماس فیزیکی اتفاق افتاده لباس‌های من سند و مدرک بسیار مهمی به حساب می‌آیند.

او ادامه داد: من تقاضا دارم لباس‌های من به دقت در یک کیف پلاستیکی بسته‌بندی شده و به من بازگردانده شوند.

این منتقد سرشناس روس در پستی در اینستاگرام تصویری را از همسرش یولیا منتشر کرده و نوشت که چیز چندانی از حال بدش به یاد نمی‌آورد اما همسرش به بهبودی او کمک کرده است. ناوالنی گفت: حالا من به تجربه قطعا می‌دانم که عشق التیام‌بخش بوده و شما را به زندگی باز می‌گرداند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها