۶ شهر خوزستان در وضعیت قرمز/ عوامل اصلی روند افزایشی بیماری در استان/ کم‌توجهی مردم به رعایت توصیه‌های بهداشتی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان اینکه ۶ شهر خوزستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: شمار بیماران بستری در خوزستان رشد داشته و به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱.۲ تا ۱.۳ نفر بستری می‌شوند.

۶ شهر خوزستان در وضعیت قرمز/ عوامل اصلی روند افزایشی بیماری در استان/ کم‌توجهی مردم به رعایت توصیه‌های بهداشتی

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد شهر‌های دارای وضعیت قرمز کرونا در خوزستان فعلاً همان ۶ شهر اعلام‌شده است که آمار به‌روز شده معمولاً هر دوشنبه توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود که باید منتظر آخرین آمار امروز ماند.

فرهاد ابول‌نژادیان افزود: شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در شهر‌های استان رشد داشته و به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱.۲ تا ۱.۳ نفر بستری می‌شوند.

وی ادامه داد: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از هم استانی‌ها انتظار داریم که همکاری لازم را برای مقابله با کرونا داشته باشند چرا که در هفته‌های اخیر آمار مسافرت‌ها و کم‌توجهی‌ها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: عامل ابتلا به کرونا در بیماران بستری شده روز‌های اخیر علاوه بر سفر، میهمانی و دید و بازدید‌های خانوادگی اعلام شده که امیدواریم با رعایت بیشتر شیوه نامه بهداشتی بهتر در مقابله با کرونا اقدام کنیم.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها