۸۹۰۰ نفر در تصادفات اصفهان مصدوم شدند/مرگ ۳۷ نفر در حوادث کار

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: هشت هزار و ۹۶۲ نفر در حوادث ترافیکی استان اصفهان طی پنج ماه نخست سال جاری مصدوم شدند.

۸۹۰۰ نفر در تصادفات اصفهان مصدوم شدند/مرگ ۳۷ نفر در حوادث کار

علی سلیمانی‌پور با اشاره به آمار مرگ و میر ناشی از حوادث کار در پنج ماه نخست امسال اظهار داشت: در این بازه زمانی ۳۷ نفر که همگی مرد بوده‌اند در استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: بیشترین علت فوت در حوادث کار استان اصفهان مربوط به برخورد جسم سخت و سقوط از بلندی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص تعداد مصدومان ناشی از حوادث کار در استان اصفهان نیز تصریح کرد: طی پنج ماه نخست امسال ۹۹۴ نفر شامل ۴۶ زن و ۹۴۸ مرد در حوادث کار استان اصفهان آسیب دیدند.

۱۰۳۹ نفر در حوادث کار اصفهان آسیب دیدند

وی با بیان اینکه در سال گذشته در همین بازه زمانی یک هزار و ۳۹ نفر شامل ۸۲ زن و ۹۵۷ مرد در حوادث کار آسیب دیدند، اضافه کرد: میزان مصدومان حوادث کار استان اصفهان در سال جاری ۴.۳ درصد کاهش داشته است.

سلیمانی‌پور در ادامه به کاهش آمار معاینات سرپایی پزشکی قانونی استان اصفهان در پنج ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۴۹ هزار و ۲۲۵ نفر در حوزه معاینات سرپایی در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۵ نفر زن و ۳۴ هزار و ۳۲۰ نفر مرد بوده‌اند.

۱۴۲۶ جسد در اصفهان معاینه شد

وی در خصوص اجساد معاینه شده در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه در پنج ماهه اول سال جاری اظهار داشت: در این بازه زمانی یک هزار و ۴۲۶ جسد معاینه شده است، که از این تعداد ۲۶۳ مورد زن، یک هزار و ۱۶۲ مورد مرد و یک مورد نامعلوم بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار معاینه اجساد در پنج ماه نخست سال گذشته نیز ابراز داشت: در این بازه زمانی یک هزار و ۶۰۵ جسد در مراکز پزشکی قانونی اصفهان معاینه شده که نسبت به آمار مدت مشابه امسال با کاهش ۱۱.۲ درصدی رو به رو بوده‌ایم.

۳۹۸ نفر در تصادفات اصفهان جان باختند

وی کاهش آمار تلفات تصادفات در پنج ماهه سال جاری در اصفهان را خبر خوب در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی ۳۹۸ نفر که در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۴۸۶ نفر بوده، ۱۸.۱ درصد کاهش داشته است.

سلیمانی‌پور با بیان اینکه از مجموع تلفات حوادث ترافیکی در سال جاری در استان اصفهان ۷۴ نفر زن و ۳۲۴ نفر مرد بوده‌اند، اضافه کرد: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۲۴۷ نفر در جاده‌های برون شهری، ۱۴۶ نفر در مسیرهای درون شهری و پنج نفر سایر مسیرها گزارش شده است.

وی در خصوص مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: در این بازه زمانی هشت هزار و ۹۶۲ نفر مصدوم شدند که از این تعداد دو هزار و ۲۰۷ نفر زن و شش هزار و ۷۵۵ نفر زن بوده‌اند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها