وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی:

مهدی هاشمی با پایان محکومیتش از زندان اوین آزاد شد/ فاطمه هاشمی: برادرم مرخصی کرونایی گرفته

وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی گفت: محکومیت فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پایان یافت و از زندان آزاد شد.

مهدی هاشمی با پایان محکومیتش از زندان اوین آزاد شد/ فاطمه هاشمی: برادرم مرخصی کرونایی گرفته

سید محمود علیزاده طباطبایی گفت: محکومیت مهدی هاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پایان یافت و ایشان از زندان آزاد شدند.

مهدی هاشمی رفسنجانی را در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ خورشیدی به جرم‌های اختلاس، ارتشاء و مباحث امنیتی به ۱۰ سال زندان محکوم کرد.

مهدی هاشمی مرخصی کرونایی گرفته/محکومیت هاشمی پایان نیافته است

به گزارش کانال صبح نو، فاطمه هاشمی رفسنجانی با اشاره به خبر آزادی برادرش مهدی هاشمی گفت: برادرم به مرخصی آمده است. با توجه به شرایط بیماری کرونا برادرم مهدی به مرخصی کرونایی آمده است.

منبع: مدارا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • 1
    0

    از هتل خارج شد

  • بنده خدا
    0

    اینهمه اختلاس و ارتشا و مسائل امنیتی وووووو...... 10 سال حکم ،که 5 سالش رو با اعمال بسیار شاقه !که بیشترش رو پیش عائله محترم در مرخصی گذروندند و در کمترش هم در سوددت مجلل هتل اوین تشریف داشتند و مابقی اش هم که بخاطر جرم اختلاس و ارتشا و امنیتی که در مملکت ما خفیف ترین جرم می باشد بخشیده شد و قهرمانانه به آغوش ازادی بازگشت. حال شما حدس بزنید طبری با آنهمه دوستان بی نفوذ!چگونه باید دوران سخت و مشقت بار حبس را بگذراند.

  • فرهاد
    0

    دوباره دست به غارتگری دوزدی ادامه بده

  • داروغه
    0

    میره پیش محسن تو شهرداری به کارهای عقب افتادش می رسه

  • ایرانی
    0

    یه دزد واختلاسگر دیگه به جمع دولتیان کدخداپر ست ونجومی بگیر دوباره اضافه شد. مردم حالادیگه منتظر فسادبیشترباشید.

  • ناشناس
    0

    سر حال وچاقتر شده!!! بش خوش گذشته !!!

  • ابراهیم حامدی
    0

    این رژیم واین قوه قضاییه غیرت اعدامش را نداشت انشاالله بدست ملت نسلشان به دار اویخته خواهد شد.جات خالی احمدی نژاد نا این غارتگران بیت المال را مانند پدرشان بر زمین بکوبی.

  • موسوی
    0

    یه نفر جواب سوال منو بده لطفا،،،،، حضرت علی فرموده انگشت دزد باید قطع بشه،،،، چرا ما که ادعامون میشه شیعه علی هستیم فرمایش مولا رو در قانون مملکت مون اجرا نمی کنیم اما عربستان که وهابی هستن و علی رو قبول ندارن فرمایش آون امام رو در کشور خودشون اجرا کردن و قطع دست دزدان رو جزو قانون خودشون گذاشتن،،،،؟؟؟ اگر مملکت ما هم اینکارو میکرد الان کشور ما هم مث عرب عاری از دزد بود،،،،، منتها مملکت ما مسولین عزیز واسه اینکه راه برا خودشون باز باشه میگن انصاف نیست انسانی نقص عضو بشه

  • محمد راد حسینیان
    0

    قابل توجه سردبیر و صاحب امتیاز محترم خبر فوری، طبق معمول و روش اجرایی و امورات دائمی و عرض ارادت و بندگی نسبت به آن خانواده محترم هرچه سریعتر و در اولین فرصت ترتیب مصاحبه ای با فرد مورد نظر و خواهر فهمیده فائزه هاشمی را داده و مراتب را به عنوان پر کردن صفحات خود اقدام کنید،مسائل امنیتی او چه بود و رابطه خواهرش با مشاوران دربار پهلوی ملعون و آمریکا چیست؟⁉️ ‌

  • سیدحسین
    0

    دزد کم بود یکی دیگر اضافه شد

  • محمد ش
    0

    خدایاااااا نسل این نامردان بیدین را ریشه کن، کن به حق فاطمه زهرا (س) آمین یا الله،

  • ناشناس
    0

    تو رو خدا کاندیدش کنید برا ریاست جمهوری مردم همیشه در صحنه بهش رای میدن تو رو خدا این فولاد آب دیده است حیفه خوب بلده دزدی کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها