مرد زنجانی همسرش را خفه کرد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از درگیری لفظی زن و مرد زنجانی خبر داد و گفت: در پی این مشاجره مرد جوان همسر خود را به قتل رساند.

مرد زنجانی همسرش را خفه کرد

سرهنگ رحمتی گفت: این قتل در یکی از محله‌های خیابان فرودگاه زنجان اتفاق افتاده و خانواده مقتول وقتی متوجه غیبت فرزند خود شدند پی به جنایت برده و پلیس را در جریان گذاشتند.

او سن قاتل و مقتول را ۳۹ سال اعلام کرد و با بیان اینکه این زوج جوان ۲ سال قبل با یکدیگر ازدواج کرده بودند و فرزندی هم نداشتند، اظهار داشت: این زن بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، بریده شدن سر زن توسط همسر را شایعه خواند و گفت: قاتل به زودی توسط پلیس دستگیر و تحویل قانون خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • داروغه
    0

    خوب کاری گلاب ع

  • یک ایرانی
    0

    تنها 2 سال و این چنین شد؟ خانمها حواستان باشد این روزها چگونه با مردان حرف می زنید چرا که نامشخص بودن اوضاع اقتصادی اعصاب و روان آنها را به اندازه بیش از کافی به هم ریخته.

  • ناشناس
    0

    چهل سال ضد فرهنگ عمل کر دن وبا قانون مر د وزن را در کنار هم قرار دادن می شود وضع فعلی پس اخلاق وجوانمر دی ایرانی که زن مهم ترین رکن زندگی بود چه شد افسوس صد افسوس

    نظرات شما -
    • یک دانشجوی پسر
      0

      برخی زنها شوهرانشونودرک نمیکنند وهمش با لجبازی به مرد فشار می اورند این هم میشه عاقبتش راهش درک متقابله یعنی گفتگو برای حل مشکلات مشترک .زندگی مشترک یعنی غم وشادی هم خوابی وسختی و....مشترک زنها این روزها تمکین نمیکنند حتی یه صبحانه به شوهراشون نمیدند به خاطر اینکه از خواب بلند نشن چطور انتظار دارند مردا زود بلند شن پول دربیارن خسته نشن تازه غرغر زنشونم تحمل کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها