خطر بایرن از بیخ گوش اتلتیکو گذشت!

بایرن مونیخ تنها یک گل با رکورد بهترین شروع تاریخ پنج لیگ برتر اروپایی فاصله داشت.

خطر بایرن از بیخ گوش اتلتیکو گذشت!

اتلتیکومادرید نزدیک بود رکوردی که از سال ۱۹۵۵ حفظ کرده بود از دست بدهد. بایرن به شکل خیلی جدی آن را تهدید کرد؛ زمانی که جمعه شب بوندسلیگا را با پیروزی ۸ بر صفر مقابل شالکه شروع کرد.

باواریایی ها به لطف گل های گنباری (سه گل)، گورتسکا، لواندوفسکی، مولر، سانه و موسیالا پیروزی ۸ بر صفر را به دست آوردند. این یک شروع فوق العاده در لیگ به حساب می آید و کاملا آشکار است که شاگردان فلیک در بالاترین رتبه جدول قرار گرفتند و رکورد پیروزی در همه بازی های بوندسلیگا از فوریه را به ثبت رساندند.

همانطور که ذکر شد بایرن نزدیک بود به رکورد اتلتیکو برسد. به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) بهترین شروع را در پنج لیگ برتر اروپایی روخی بلانکو داشته است. این تیم بیشترین گل را در بازی نخست وارد دروازه حریفش کرده است.

اتلتیکو در یازدهم سپتامبر ۱۹۵۵ در متروپولیتانو برابر ارکولس قرار گرفت و با ۹ گل مهمانش را شکست داد. سه گل را اسکودرو به ثمر رساند. مولینا نیز هت‌تریک کرد. میگل دبل کرد و یک گل را کویار وارد دروازه ارکولس کرد تا پیروزی درخشانی را تیم آنتونیو باریوس به دست آورد. ۶۵ سال از این جشنواره گل گذشته و هنوز تیمی به رکورد به اتلتیکو دست نیافته است.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها