بیش از ۳۶۰۰ نفر در خراسان شمالی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: بیش از ۳۶۰۰ نفر در استان مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

بیش از ۳۶۰۰ نفر در خراسان شمالی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند

سید عبدالمجید نژادصفوی تصریح کرد: ۵۰۲۲ نفر در خراسان شمالی متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن بودند که از این مقدار ۳۶۷۵ نفر واجد شرایط این وام شدند.

وی یادآور شد: ثبت نام اولیه این طرح از ۴ تا ۹ مرداد انجام شد و پس از آن ۱۴ تا ۲۰ مرداد به متقاضی مهلت داده شد که نسبت به بارگذاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و با توجه به اینکه در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آنها فرصت ثبت مدارک داده شد.

نژادصفوی عنوان کرد: بانک های ملی، صادرات، سپه، تجارت و ملت در استان جزء بانک هایی هستند که متقاضیان انتخاب کرده اند و وام خود را از این بانک ها دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن و دارای اجاره نامه رسمی باشند افزود: در مرحله اول این طرح به افراد تحت پوشش کمیته امداد ۴۳۸ نفر و بهزیستی ۲۴۵ نفر تعلق گرفته است.

لازم به ذکر است برای دریافت وام ودیعه مسکن ضامن لازم نیست و سفته یا چک با توجه به شرایط بانک از متقاضی دریافت می شود و مبلغ وام نیز در خراسان شمالی به ازای هر واحد ۱۵۰ میلیون ریال است و کارمزد آن نیز ۱۲ درصد است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها