۳ هزار دست لباس بیمارستانی قاچاق در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق شدند سه‌هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

۳ هزار دست لباس بیمارستانی قاچاق در بوکان کشف شد

سرهنگ سلمان حیدری روز شنبه اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پلیس در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان در یکی از محورهای مواصلاتی موفق شدند این تعداد لباس قاچاق را که مورد استفاده کادر بیمارستانی و پرستاران است، کشف کنند.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی بوکان ارزش ریالی این میزان البسه قاچاق را بیش از ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و از این رو پلیس بر خود واجب می‌داند که با پدیده قاچاق به شدت مبارزه کند.

وی از تشکیل ستاد مقابله با گرانفروشی و احتکار در این شهرستان در ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته و با اخلال‌گران بخش اقتصادی به شدت برخورد و عرصه را بر آنها تنگ‌تر خواهند کرد.

سرهنگ "حیدری" از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون در این شهرستان، بیش از ۱۰ میلیارد ریال اقلام بهداشتی توسط پلیس در این شهرستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: اقلام کشف شده شامل پد الکلی قاچاق، دستکش طبی، محلول ضدعفونی‌کننده، الکل صنعتی و لباس ایزوله بیمارستانی و دیگر اقلام بهداشتی است.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی و در مسیر اتصال استان کردستان به آذربایجان‌غربی واقع شده است و هرساله مقادیر زیادی کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی در این محور کشف و ضبط می‌شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها