فرماندار شهرستان کنگان:

۹۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس شهرستان کنگان تجلیل می‌شوند

فرماندار شهرستان کنگان گفت: ۹۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس شهرستان کنگان تجلیل می‌شوند.

۹۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس شهرستان کنگان تجلیل می‌شوند

سید علی پاک نژاد بعد از ظهر جمعه در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا گنجینه‌های دفاع مقدس هستند.

وی به نقش شهرستان در دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: ماهیت فرهنگی دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته و برای نسل جوان این ماهیت را تبیین کنید.

فرماندار کنگان بر ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید و تصریح نمود: انتقال ارزش‌ها و درک صحیح از دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی ادامه داد: از روحانیون رزمنده و ایثارگر شهرستان در راستای انتقال ارزشهای دفاع مقدس و بیان خاطرات برای نسل جوان استفاده کنیم.

پاک نژاد از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان خبر داد و ابراز داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس الگویی برای نسل جوان و نوجوان می‌باشند. همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان به منظور پاسداشت دلاور مردی‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان برگزار خواهد شد.

تجلیل از ۹۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس شهرستان در طول سال، غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان، تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت فضای مجازی بازگویی خاطرات روحانیون رزمنده شهرستان، برگزاری دوره آموزشی رزمی و آمادگی جسمانی و تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها