سیروان خسروی: «افتخارم اينه كه به تو و هيچكدوم از دوستا و رُقباى قبليت رأى ندادم»

سیروان خسروی خواننده «بارون پاییزی» کاراکتر عجیبی دارد، علاقه مفرط به حرکت خلاف جریان آب، یا حداقل نمایش «متفاوت بودن».

سیروان خسروی: «افتخارم اينه كه به تو و هيچكدوم از دوستا و رُقباى قبليت رأى ندادم»

«سیروان خسروی» کاراکتر عجیبی دارد، این مطلب بیشتر البته درباره کنش‌های اجتماعی اوست. علاقه مفرط به حرکت خلاف جریان آب، یا حداقل نمایش «متفاوت بودن». از درگیری با قاسمخانی تا موضع‌گیری در بحبوحه آبان ۹۸ و حتی تا همین جنجال چند روز پیش!

سیروان خسروی؛ خودنمایی در برهه حساس کنونی!
«سیروان خسروی» که مدتی پیش حمایتش از یک کاندیدای انتخاباتی مطرح بود و با سلبریتی دیگر سر این موضوع در جنگ مجازی بود، حالا در پست اخیرش مدعی شده تا به حال در انتخابات شرکت نکرده و همواره در زمینه‌های سیاسی منفعل بوده است.
او نوشت: «اگه نكته قابل افتخارى تو زندگيم باشه ، قطعاً بزرگترينش اينه كه به تو و هيچكدوم از دوستا و رُقباى(!) قبليت راى ندادم و خودم رو در انتخاب اين وضعيت شريك نميدونم. نكته جالب اينه كه هيچوقت هم نتونستم حتى ١ نفر از دوستامو با خودم همراه كنم و اتفاقا به كمبود اطلاعات اجتماعى و سياسى و منفعل بودن متهم شدم.»
سیروان خسروی؛ خودنمایی در برهه حساس کنونی!
احسان کرمی به پست اخیر «سیروان» واکنش نشان داد و نوشت: غمگین بودم، داشتم با بیلچه باغچه خونه رو مرتب میکردم که دسته بیلچه براى بارهزارم گفت: (ولى من خیلى خوشحالم که راى ندادم! نه به چپى نه راستى نه وسطى) هروقت مردم حالشون خوش نیست این دسته بیلچه جاى اینکه باغچه رو بیل بزنه همینو میگه. بدون اینکه بفهمه این از طبیعتِ دسته بیله نه فرزانگیش.
دعوای سیروان با مهراب قاسمخانی
پس از حادثه ساقط شدن هواپیمای اوکراین، بسیاری از هنرمندان نسبت به آن واکنش نشان دادند و به خاطر حواشی پیرامون آن برنامه‌های هنری خود را لغو کردند، این اقدام هنرمندان با واکنش تندی از سوی «سیروان» روبه‌رو شد. او با انتشار تصویری از یک آفتاب‌پرست در یادداشتی نوشت: «نه سبز بودم، نه بنفش شدم، نه تَکرار کردم و نه سیاه می‌شوم.» خسروی رفتار‌های برخی چهره‌های مشهور هنری شبیه به «آفتاب پرست» دانست.
سیروان خسروی؛ خودنمایی در برهه حساس کنونی!
او، اما از روش خود در این موارد دفاع کرد و نوشت: «من نه از «درود به شرفت»‌ها خوشحال میشوم و نه از «لعنت»‌ها ناراحت، چون میدانم تنها با یک پست عوامفریبانه تمام «لعنت»‌ها به «درود» تبدیل میشود.»
مهراب قاسمخانی به این اظهارات «سیروان خسروی» پاسخ داد. قاسمخانی نوشت: «چند سال پیش سر یه حرکتی داشتیم از همکارا امضا جمع میکردیم. به یکی از دوستان که زنگ زدم، معذرت خواست و گفت: به حرکتمون اعتقاد داره، ولی، چون خیلی از طرفداراش توی طیف مقابل هستن و ممکنه بپرن، ترجیح میده کنارمون نباشه.»
خیلی زود «سیروان خسروی» مطلب دوم خود را به صورت مستقیم در پاسخ به مهراب قاسمخانی منتشر کرد.
سیروان خسروی؛ خودنمایی در برهه حساس کنونی!
خاطره «خسروی» این بود که در آن انتخابات قاسمخانی با او تماس گرفته و حاوی پیامی از سوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی بوده است. بر اساس آن پیام به «خسروی» پیشنهاد شده بود در ازاى دریافت دستمزد ٣ سانس کنسرت تهران، سه چهار آهنگ در تجمع هوادارهاى روحانی در استادیوم ١٢هزار نفرى آزادى اجرا کند. «خسروی» گفته بود که نه تنها با این پیشنهاد مخالفت کرده بلکه جوابی «بی ادبانه» به این درخواست داده است.
دعوای سیروان با بهاره رهنما، ژوله
فروردین سال ۹۷ «سیروان» پست اینستاگرامی تندی منتشر کرد و از برخی سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده انتقاد کرد. آن زمان هنوز کشور در تب و تاب تحولات زمستان سال ۹۶ و افزایش شدید قیمت دلار بود. «سیروان خسروی» نوشت: «مشمئز‌کننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»
سیروان خسروی؛ خودنمایی در برهه حساس کنونی!
بعد از انتشار این پست امیرمهدی ژوله نسبت به این پست «سیروان» واکنش نشان داد. واکنشی که موجب هک شدن صفحه اینستاگرام ژوله نیز شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه «سیروان خسروی» مطرح کرد. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، «سیروان خسروی» سیاست سکوت به خرج داد. بهاره رهنمای با شکایت «سیروان خسروی» به ۵۰ ضربه شلاق محکوم شد.
از دیگر حواشی «سیروان خسروی» می‌توان به انتقادش از برنامه‌های سال تحویل تلویزیون با اجرای احسان علیخانی در فرودین سال ۹۷ و تحریم کنسرت تحریم توسط کرد زبان‌ها و کپی بودن برخی از آثارش اشاره کرد.

منبع: برترین‌ها

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها