نماز جمعه در سه شهر خراسان شمالی اقامه نمی‌شود

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: نماز جمعه این هفته در شهرهای شیروان، اسفراین و صفی‌آباد اقامه نمی‌شود.

نماز جمعه در سه شهر خراسان شمالی اقامه نمی‌شود

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده با اشاره به وضعیت اقامه نماز جمعه این هفته در خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت میزان شیوع ویروس در استان توسط ستاد استانی مقابله با ، این هفته نماز جمعه در شهرهای شیروان، اسفراین و صفی‌آباد به دلیل شرایط قرمز شیوع این بیماری اقامه نمی‌شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی از اقامه نماز جمعه در ۱۳ شهر دیگر استان نیز خبر داد و گفت: علی‌رغم اعلام وضعیت قرمز در خراسان شمالی اما شهرهای استان ممکن است که شرایط نارنجی یا زرد داشته باشند و امکان برگزاری نماز جمعه مهیا باشد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اقامه نماز جمعه تصریح کرد: نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و برای پیشگیری از شیوع ، از ورود افراد کهنسال، اطفال و افراد با بیماری‌های زمینه‌ای جلوگیری می‌شود.

حجت الاسلام آزموده در انتها گفت: استفاده از ماسک برای حضور در نماز جمعه اجباری است زیرا حفظ جان مردم در درجه نخست اهمیت قرار دارد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها