گفتگوی خبرفوری با روحانی جنجالی که شادی انتخاباتی‌اش خبرساز شد

ما طلبه‌ها هم دل داریم!/ اکثریت طلاب درآمد پایینی دارند؛ صورتمان را با سیلی سرخ نگه می‌داریم/ خودم به مجلس راه پیدا نکردم/ از روحانیونی که ناراحت شدند، عذرخواهی می‌کنم / ویدئو

علی هاشمی تنها چهره‌ای است که در جریان مرحله دوم انتخابات مجلس در جمعه‌ای که گذشت مشهور شد. ابراز احساسات او پس از پیروزی نامزد محبوبش در اصفهان خیلی زود در صدر خبرهای فضای مجازی قرار گرفت. اما او کیست؟

ما طلبه‌ها هم دل داریم!/ اکثریت طلاب درآمد پایینی دارند؛ صورتمان را با سیلی سرخ نگه می‌داریم/ خودم به مجلس راه پیدا نکردم/ از روحانیونی که ناراحت شدند، عذرخواهی می‌کنم / ویدئو

شیوه‌ی شادی متفاوت و عجیب نماینده روحانی برنده در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی! ( اینجا ببینید ) اولین تیتر انتشار یافته در فضای مجازی بود که خیلی زود روشن شد درست نیست.

در استان اصفهان تنها یک نماینده منتخب دور دوم انتخابات است که وی فردی غیرروحانی است و این فیلم مربوط به یکی از حامیان وی می باشد.

همین بهانه‌ای شد تا رسانه خبر فوری به گفتگو با این روحانی و فعال فرهنگی بپردازد.

او در این گفتگو از انرژی بالای خودش و وضع اقتصادی نامناسب روحانیت می‌گوید. توضیح می‌دهد که کاندیدا نبوده و بابت شیوه خاص شادی‌اش از روحانیون عذرخواهی می‌کند.

او در این مصاحبه که بصورت زنده در خبرفوری پخش می‌شد، با لهجه شیرین اصفهانی از حیرتش به دلیل سرعت بالای پخش فیلم خوشحالی‌اش سخن گفت.

در ادامه گفتگوی کامل را مشاهده کنید و سپس درباره این حرفها نظر بدهید:

اگر می‌خواهید نسخه باکیفیت‌تر این فیلم را هم ببینید، به یوتیوب ما بپیوندید. ( اینجا ببینید )

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 48
  • ابراهیم حامدی
    0

    تو روحانی هم مثل بقیه مردم برو کار کن .دانشجوی مملکت که زحمت کشیده درس خوانده کار پیدا نمیکنه ولی مفت خورانی همچون شما ها که از طریق بیت المال تو حوزه خوردید و خوابیدید طلب کار هم هستید.تو حوزه بیمه شام نهار صبحانه جای خواب تحصیل کتاب خلاصه همه چی مفت .ایا این امکانات برای دانشجو وجود دارد .بعدشم که کارتون جوره یا امام جماعتید نماز خودتان را میخوانید و حقوق میگیرید ویا در مدارس بنام معلم دینی و یا تربیتی و....مشغولید البته خودتان هم میدانید که از همه بیسوادترید.مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز ورنه در مجلس رندان خبری نیست که نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آق ابی.تو که از خوانندگی خوب پول درمیاری

    • حسین
      0

      آقای حامدی مطمئن باشید شما بعد از چهار یا پنج سال تحصیل که مدرک گرفته اید .سواد یا فهم یک طلبه سال اولی را هم ندارید .پیش خودت کلاهت را قاضی کن ببین چی تو چنته داری اصلا چی تو دانشگاه فهمیدی اگر چیزی بلد بودی بیکار نمی ماندی . می دانی فرق تو بایک طلبه بعد از اتمام تحصیل به فرض اینکه هر دو بیکار باشید چی هست می خواهم بیدارت کنم. بعد از اتمام تحصیل شما با این طرز تفکر هم دنیات را از دست دادی هم آخرت را. ولی یک طلبه بعد از آن چند سال اگر دنیا را نداره لااقل آخرت را که داره.که البته به حمدالله دنیا را هم داره چون توانائیش را داره .درثانی نه تو ،ونه هفت جدت هم نمی توانید یکی از کتابهای حوزه را بخوانید چه برسد که آن را بفهمید ویا درک کنید .پس شما بیسواد هستید. در ضمن مفت خور هم نیستند. نه مال تو ونه امسال تورا خوردن ونه بیت المال را چون از دولت چیزی نمی گیرند. بلکه از وجوهات استفاده میکنند که مردم با رضایت کامل میدهند .اگر کمی پای صحبتهای همین طلبه ها و علمای دین نشسته بودی چنین تفکری نداشتی.

    • ناشناس
      0

      احسنت خداشاهده میشناسم که تنبل ترین فردیه خانواده رفت آخوندشدالان وضع مالیش توپ چون فقط حرف میزنه توایران فقط بایدبلدباشی حرف بزنی کسی به استعدادوعملکردت کاری نداره.امازرنگ ترین همون خانواده ارشدهم گرفته یه کاربادرآمدپایین داره.اینافکرمی کن چون این لباس تنشونه بایدهمه نوکرشون باشن.این لباس هم مثل یه فرم مدرسه است تاخالادیدی یه آخوندکارگرشهرداری باشه امادکترای دانشگاهاهستن.

    • آرش شجاعی
      0

      حسین جون. یعنی با پای راست رفتن یا چپ رفتن اینقد برای شما کند ذهن سخته؟

    • reza
      0

      حسین اقا اره ما و هفت نسل مون توانایی درک نداریم-ولی شما که تمام منابع رو در اختیار دارید یه نظر سنجی نه از داخل افراد فامیلتون بلکه جامعه انجام بدید و ببینید چند نفر مسلمان مانده جوانان ایران یا مسیحی شدن یا پناه بر خدا شیطان پرست-و علل رو ریشه یابی وپیدا کنید و اصلاح کنید نه با زور بلکه با مهربانی همان مهربانی که پیغمبر با بلال کرد.

  • ناشناس
    0

    هر چه می کشیم از دل شما ها است.راستی این درست که طلبه ها حق الزحمه درس خواندن در مدارس علمیه دریافت می کنند اگر درست چرا دانشجو دانش آموزان دریافت نمی کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تازه نه دانشجو نه دکتر نه خیاط نه مهندس نه آرایشگر نه حتی نظامیون با لباس فرم یا کار در جامعه حاضر نمی شوند ولی طلبه ها شاید ریا کارانه با لباس کار در همه جا حاضرمی شوند

  • بینوایان
    0

    میخوام ببینم که طلبه توسیاست چه نقشی داره که حرف. بیرط میزنه اگر هر طلبه ای تواجتماع وتوسیاست مداخله داشته باشه فاتح این مملکتو باید خوند.

  • بینوایان
    0

    برادر براینکه یک مشت مفت خور هستن

  • کاربر شناس
    0

    واقعا از گمنامی این قشر متاسف شدیم.دیگران بخورن بترکن اینا هم حرف شو بخورن! چه جوابی برای قیامت دارن اگر مسلمانن!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    یه خرده منصف باشیم چرا همه رو با یک عینک نگاه می کنیم. خجالت بکشیم شمایی که تو این خانواده هانیستید شرم نمی کنید همه رو مفت خور می دونید. مگه غلط کردن تو حوزه اومدن!! هر که این درسو بخونه یا معمم بشه مفت خور شد!! یادمان باشه دشمن فهمیده از کجا ضربه بزنه شما تقصیرت اینه فرق روحانی و روحانی نما رو نفهمیدی کمی دید تو بالا ببر خوب متوجه می شه. زمان همه چیز را نشان می دهد. تو همه این طلبه ها اینقدر افراد با استعداد پیدا می شه منتها جرم شان این بوده بیان حوزه! غلط کردن!! هر کسی خودش اختیار داره چه راهی بره. مگه اینایی که همه بالا کشیدن تو حوزه درس خوندن!! فهم و شعورم خوب چیزیه!!

    نظرات شما -
    • ابراهیم حامدی
      0

      آیا تحصیل رایگان کتب مفت بیمه جای خواب نهار شام صبحانه شهریه میگیرن اینا مفت خوری نیست.پس اسمش چیه ؟تو دانشگاه هم مردم دنبال علمند پس چرا از این امکانات خبری نیست ؟خودتوول نزن همتون و همشون از بیت المال ارتزاق میکنند .

    • محمود
      0

      هدیه ترجمه جدید رشوه

    • ایرانی
      0

      استاد جنابعالی برای من توضیح بده اصلا طلبه و روحانی در قرن 21 و با این همه وسایل ارتباط جمعی و سمعی و بصری و وسایل آموزشی اگر مفت خوری نیست معنی دیگش چیه؟ هر فردی در زندگیش بالاخره بک تخصصی داره و بک کاری بلده مثل تراشکار ، بنا ، جوشکار و پزشک وکشاورز و ..... هزاران شغل دیگر که هر کدام قسمتی از نیازهای جامعه رو بر طرف میکنه ، حالا جنابعالی بفرما یک روحانی با ان لباس گشاد چه کاری میتونه انجام بده ؟!!!!! اصلا دست به سفید و سیاه می زنه ؟!!! فقط حرف و حرف و حرف و حرفی که حتی خودش هم عمل نمیکنه ، اگر این اسمش مفت خوری نیست پس چیه ؟!!! شما یه اسم روش بذار .

  • ناشناس
    0

    طلبه تو سیاست چه نقشی داره!! اتفاقا از همینش دارن می سوزن!! با سواد دین از سیاست جدا نیست!!!اتفاقا دشمن بهتر از تو فهمیده داره شکاف می ندازه ولی برای شما متاسفم اندر خم یک کوچه ای! اگر بی طرفید اینو بذارید.

  • کاربر ناشناس
    0

    تعجبم !! چرا نظرات یه طرفه می ذارید؟!

  • عرفان
    0

    لباس روحانیت شان داره اشتباه بزرگی کردی

  • عرفان
    0

    نمیشه قرآن دست بگیری برقصی

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ای قرآن بزنه کمرت با قرآن چیکار داری

    • م
      0

      ای قرآن بزنه کمرت با قرآن چیکار داری

  • کریمی
    0

    تازه یادتون اومده گرسنگی و نداری یعنی چی؟عد چهل سال تازه یادتون اومده مفت خوری یعنی چی؟هرچی خرجتون کرد دولت که به مردم دین و انسانیت نشون بدید الان هم مردم بی دین کردید هم بی گذشت هرچی میخواستید انجام بدید دقیقا وارونه شده،بهش ساده این ممردم تو این دنیا رو جهنم واقعی کردید براشون همه دارن از ندونم کاریای شما زجر میکشن از بچه شیر خواره تا پیرمرد صد ساله،کسی نیست که از شما خیری تو زندگیش دیده باشه فقط نداری و گرفتاریاتون رو دادید به مردم و براخودتون میخورید و میگردید و به ریش این ملت بیچاره مستضعف میخندید که شما خدا رو نمیشناسید ولی ما با خدا ارتباط نزدیک داریم،دقیقا همه چی الان برا همه روشن شده و همه کاراتون داره برعکسش جواب میده

  • کاربر ناشناس
    0

    چه خوابی برای مردم دیده ایدفقط خدامیداند وخودتان

  • ناشناس
    0

    هر مسجد یک آخوند اگه خیلی دلت شکسته شرکت نفت هم آخوند استخدام میکنه

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      چرا طلبه نباید سربازی بره این رو کی قانون کرده

  • ---
    0

    نقش روحانی یک فرد وقتی در کسوت آخوند تعریف شود دقیقا نوعی مفت خوری به نام دین است . کدام امام معصوم این گونه زندگی کرده که ای آخوندها برای خود نام و لباس و حقوق و مصونیت های خاص تعریف کرده اند . در این جامعه مگر سایر دانش پژوهان امتیازات آخوندها را دارند .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دین بعضی ها مخالف علم و دانشه

  • داروغه
    0

    خوشحالی مگر گناه هست

  • dariush
    0

    مشکل شما اینکه طلبه بودن رو شغل میدونید و عادت به هدیه گرفتن شدید شما هم دست رو بزن به زانوت یا علی بگید بلند شید کار کنید

    نظرات شما -
    • هانا
      0

      یک نفر روحانی اومد خونه منو اجاره کنه گفتم ماهی 1 میلیون شما بده گفت من ماهیانه حدود 1 میلیون بیشتر شهریه نمیگیرم( منظور از شهریه همان هدیه ای است که مراجع تقلید از محل گرفتن خمس و زکات و کفاره هر ماه به طلاب حقوق میدهند بعضی ماهی 200 هزار تومان بعضی بیشتر و بعضی کمتر ) اینو اگه بدم شما از کجا بخورم و رفت انتظار داشت خونه رو با تخفیف 50 درصدی تقدیم ایشون کنم

  • Dvd
    0

    شنیدم وقتی اعراب ایران رااشغال کرده بود ازعمرپرسیدن با‌این کتابخانه (گنج های معنوی زمان یزدگرد) وکتاب های انها چه کنیم ؟ دستورداد همه رابه اتش بکشید اگر باقران همسو هستند‌ که قران هست اگرمخالفند پس کفرند بسوزانید. اخوندها هم همین نظررادارند وقتی در هر اداره و پست های مختلف ورزش واقتصاد و مجلس وقضاوت و خلاصه هرجاهستند این یعنی درحوزه همه نخصص ها اموزش داده میشه پس دیگر چه نیازی به دانشگاه و علوم دیگر هست همین حوزه کافیست.

  • حسین
    0

    آقای حامدی خطاب به شما و امسال شما که چنین طر ز تفکر غلطی دارید شما خودتان مفت خور نیستید خرج تحصیلتان را کی میدهد .اگر دانشگاه آزاد رفته باشید پدرتان میدهد.که اگر خوب درس خوانده باشید مطمئن با شید کار برای شما زیاد است اگر دنبال تل للی و کلاسهای مختلف بودی تا یک مدرک گرفته باشی باید بیکار باشی که دراین صورت مفت خوری کرد ه ای وبه پدر و خانواده ات بده کار هستی .و اگر در دانشگاه دولتی درس خوانده باشید از بیت المال استفاده کرده اید .که در این صورت مسئو لیت شما سنگینتر است چون شما از پول مردمی استفاده کرده اید که شاید دربین آنها کسانی باشند که راضی نیا شند که این پول خرج شما بشود.شمایی که با پول بیت المال در دانشگاه دولتی مفت می خوابید ،مفت می خورید، مفت درس می خوانید و...وبعد از اینکه دکتر یا یک کاره دیگری شدید پوست مردم را میکنید البته در بین شما درس خوانده های دانشگاهی کسانی هستند که بسیار شریف هستند وبه مردم کمک میکنند چون پدرانشان با گوش کردن به توصیه های دینی که همین طلبه ها میدهند گوش میکنند و با دادن خمس و زکات مال خود را پاک میکنند و لقمه حلال به آنها میدهند و اینها چون لقمه حلال خورده اند هیچ وقت به کسی تهمت نمی زنند و به این سربازان امام زمان مفت خور نمی گویند .اصلا شما که چنین طرز تفکری دارید و می گوید اینها مفت خورند .مال امسال شما راکه نخورده اند که می سوزید . مال امسال من را که سال خمسی دارم استفاده میکنند که من و امسال من از ته دل راضی هستیم چون در دادن آن مثل مالیات اجباری در کار نیست پس خدا به فریاد شما که از آن پول مالیات استفاده میکنید .ولی پوست مردم را مکنید.

  • قلندر
    0

    والله این بی پدر مادرها حق جانبازی مرا نمیدن چه رسد مال مفت به کسی بدهن

  • انسان
    0

    همین طلبه ها اگر نبودند همین لات ها جلو چشم تون به ناموس تان تجاوزهای گروهی میکردند بیچاره ها...شک نکند کسیکه زره ای با این لباس خصومت و دشمنی دارد بر اینکه نطفه اش نا پاک و ذاتش حرام است...

  • عاطفه نوری
    0

    بله منم احساس میکنم پیام ها داره یکطرفه چاپ میشه... این وسط یکی داره موش میدوونه ها....ای ناقلا بمیری کی غسل و تلقین تو میخونه؟؟همین طلبه ها... اونوقت تو بشین و نارو بزن

  • سمیرا فاتحی از شیروان
    0

    همین طلبه ها یک ماه مرده هاتونو غیل و کفن و نماز انجام ندن بوی نجاست تون دنیا رو بر میداره و نجس میمونید... جو گرفته تون همه تونو...دادید خود شیرینی میکنید...بد بختید

  • محدثه
    0

    اونایی که هر چی دلتون خواست گفتین...حتما تحقیق کنید نطفه تون یه جاش ایراد داره قطعا مشکل داره شک نکنید از مادرتون بپرسید و تحقیق کنید

    نظرات شما -
    • فقر
      0

      شماره مادرتو بده بپرسیمازش

    • مهری
      0

      متاسفم برای تربیتت !!!!!! مطمئنی محدثه هستی ؟؟؟؟

    • داروغه
      0

      مهری با دمپایی بزن تو دهنش من دستم بنده

    • ایمان
      0

      بقول میثم تمار،خاصیت حرامزاده هست ک به دیگران توهین میکنه و مسخره میکنه،حالا شما هم برو بگرد ببین نطفت کجاش ایراد داشته که ب مخالفانتون چنین توهینی کردی محدثه خانوم

    • حسین
      0

      احسنت محدثه خانم زدی تو خال.واقعا نطفه اینجور آدمها ایراد دارد .

  • یحیی
    0

    طلبه ها نور چشمان ما هستند... و تاج سر و باعث افتخار ما...

  • بسیجی
    0

    شما افتخار دنیا هستید.و افتخار ماست که بر شما سروران نوکری کنیم.چشم مخالفان کور باد

  • داروغه
    0

    چیکار دارید با مقدسات کشورمان ؟شما هم برید طلبه بشید اگر لییاقت دارید.طلبگی عشق میخواد ،دل پاک میخواهد ،سعادت میخواهد ،شعور بالا میخواهد ،پشت کار میخواهد ،ایمان پاک میخواهد ،تقوا میخواهد

    نظرات شما -
    • فقیر
      0

      جیب هم میخاد

  • نیما
    0

    بله شما دل دارید ولی ما قمیا دل نداریم ک جهنمو برامون ساختید،سه تا شهر بازی داشتیم هر سه تاش جمع شد بخاطر شماها،اولیشو ک یکی از بزرگترین شهر بازیای ایران بود تبدیل کردید مدرسه علمیه،دومیو ک خارج شهر بود رفتید پشتش مجتمع طلاب ساختید ب بهونه صدای بچه ها جمعش کردید،سومی هم ک بماند!!حتی باغ سالاریه ک یکماه پیش ریشه کن کردید تا مدرسه علمیه بسازید هنوز تو ذهنمونه،جمعیت قم رو توی هشت سال یک میلیون نفر بهش اضافه کردید همین شماها،هرروز بخاطر وجود شماها مردم اصیل قم دارن توهین میشنون از مردم سایر شهرها،بابا جون خو تو شهرای خودتون برید مدرسه بسازید بدبختمون کردید ک هیچ حالا هم میاید از طرف مردم قم برای قم تصمیم هم میگیرید مث همون اخوند اصفهانی و پیشنهاد کشور قم،ولمون کنید دیگ

  • احمد
    0

    سلام چرا به همدیگه توهین می کنید. کی گفته هر کسی که با روحانیت مخالفت کنه نطفه اش ایراد داره، بعضی از روی جهالت حرفی رو میزنند. من خودم اوایل مخالف روحانیت و این نظام بودم، ولی با رفاقت کردن دوستان مسجدی و هیئتی خوب مسیرم عوض شد و متوجه اشتباهاتم شدم و الان هم الحمدلله طلبه هستم و طرفدار ولایت فقیه.و نظام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها