پرواز به کرج و زاهدان از فرودگاه یزد برقرار می‌شود

 مدیرکل فرودگاه‌های یزد از برقراری پرواز از مبدا یزد به شهرهای کرج و زاهدان و بالعکس برای نخستین بار از چهارم و پنجم مهرماه خبر داد.

پرواز به کرج و زاهدان از فرودگاه یزد برقرار می‌شود

عباس محمدی افزود: با توجه به درخواست های مکرر مردم شریف استان و ظرفیت های موجود مابین استان های یزد و البرز، توافق بر سر برقراری پرواز در مسیر یزد - کرج حاصل و مجوز این پرواز صادر گردیده است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده این پرواز در روزهای جمعه و دوشنبه هرهفته ساعت ۷و۳۵ دقیقه صبح از فرودگاه پیام خارج و ساعت ۸:۳۵ دقیقه در فرودگاه بین‌المللی یزد به زمین می‌نشیند و ساعت ۹و۳۰دقیقه صبح همان روز فرودگاه بین المللی یزد را به مقصد فرودگاه البرز ترک می‌کند.
همچنین این پرواز توسط شرکت هواپیمایی کارون انجام می‌گیرد.
محمدی با اشاره به اینکه ورود مسافران بدون ماسک به فرودگاه بین المللی یزد ممنوع است، تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا به‌منظور حفظ سلامت مسافرین، تمامی مفاد پیشگیری و مبارزه با کووید ۱۹ در اداره کل فرودگاه های یزد ، همه روزه به‌صورت مستمر قبل و بعد از هر پرواز انجام می‌گیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: پرواز یزد - زاهدان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت هواپیمایی آسمان از پنجم مهرماه انجام می‌شود.

محمدی اظهار داشت: این پرواز روزهای شنبه و سه‌شنبه هرهفته با هواپیمای فوکر ۱۰۰ توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود؛ در روزهای شنبه ساعت ۱۸:۳۰ عصر و روزهای سه شنبه ساعت ۷و۲۰دقیقه صبح فرودگاه بین المللی یزد را به مقصد زاهدان ترک می‌کند.
وی بیان کرد: همچنین این پرواز در روزهای شنبه ساعت ۲۰و۳۰ دقیقه شب و روزهای سه شنبه ساعت ۹و۲۰دقیقه صبح از فرودگاه زاهدان راهی فرودگاه بین المللی یزد می شود.
هم اکنون در مسیرهای داخلی، پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد به مقاصد تهران ، بندرعباس، اهواز، تبریز، کیش و مشهد برقرار است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها