کیهان: چشم! قیمت خودرو را هم ما مردم اصلاح می‌کنیم

روزنامه کیهان نوشت: «رئیس‌جمهور گفته است که باید نحوه خرید و فروش خودرو اصلاح شود. چشم، آقای رئیس‌جمهور! ما مردم همین امروز دستور می‌دهیم تا سیستم دچار تحول شود و دست واسطه‌ها از بازار قطع شود».

کیهان: چشم! قیمت خودرو را هم ما مردم اصلاح می‌کنیم

روزنامه کیهان ضمن انتشار مطلب فوق نوشت: کاش زودتر گفته بودید تا ما شاهد این بلبشو در بازار نبودیم! نمی‌دانم چرا مسئولان با ما مردم این همه تعارف دارند. واقعا هر مشکلی هست بگویید تا ما با جان و دل آن را حل کنیم. به دور از مطایبه، آقای رئیس‌جمهور شما باید در سخنرانی‌های خود از فعل گذشته استفاده کنید. به طور مثال باید بفرمایید، نحوه خرید و فروش خودرو اصلاح شد، نه اینکه بگویید اصلاح شود. چه کسی باید این اصلاح را انجام دهد؟ خود شما و وزارت صمت ‌تان. تازه وزارت‌خانه‌ای که وزیر ندارد و سرپرست نمی‌تواند برای آن تصمیمات کلان بگیرد.

نویسنده ادامه می‌دهد: این روزها مردم فقط منتظر خبرهایی از باز شدن گره‌های زندگی‌شان هستند. می‌خواهند شما را ببینند وقتی می‌گویید که قیمت دلار ثابت شد یا دیگر شاهد گران شدن قیمت خودرو نخواهیم بود. دیگر زمان وعده دادن گذشته است. هنوز وعده‌های 96 مثل ناقوس در گوش‌مان زنگ می‌زند. هنوز مردم منتظر گشایش اقتصادی هستند. گشایشی که البته گویا منتفی شد و معلوم نیست چرا رئیس‌جمهور وعده کاری را داد که هنوز نهایی نشده بود.

به خدا که شما مسئول هستید نه ما مردم. شما باید کارها را انجام دهید. مردم، مدیران را برای چه انتخاب می‌کنند؟ برای اینکه مشکلات را حل کنند و کشور را در مسیر توسعه قرار بدهند. مثلا وقتی هوای شهری آلوده است، مسئولین باید فکری به حال آن کنند. وقتی گرانی از در و دیوار بالا می‌رود باید فکری به حال آن کنند. وقتی بیکاری تبدیل به مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها شده است، فکری به حال آن کنند. اما گویا برخی مدیران انتخاب می‌شوند که حرف بزنند و مثل مردم غُربزنند. از ناکارآمدی‌‎ها بنالند و مشکلات را به گردن دیگری بیندازند. ما از مسئولین نمی‌خواهیم از مشکلات بگویند. ما می‌خواهیم آنها گرفتاری‌های مردم را حل کنند. اگر قرار به حرف زدن بود ما بهتر از آنها حرف و غُر می‌زنیم. ما دچار مدیرانی شده‌ایم که جای مردم را گرفته‌اند.

یادآور می‌شود این هفتمین یا هشتمین بار است که رئیس‌جمهور دستور اصلاح و مهار قیمت در بازار خودرو و مسکن را می‌دهد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • رحيمي
    0

    بخدا كه ملت ما خيلي نجيبند ، خون خونشان را ميخورد و دم نميزنند. وگرنه اين مملكت ، از شورش و خشم مردم ، بايد زير و رو ميشد. مسئولان بايد فكري بكنند، صبر ملت هم اندازه دارد.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      نجیب نیستن یه عده این بساط براشون خوبه یه عده زیادی ترسو بقیه هم بی آر بی دردن

  • .
    0

    درود بر حسین خان از معدود نظراتی بود که حرف دل مردم بود ولی حسین جان مشکل بایستی از ریشه حل شود.ما باید مثل تمام کشورهای دنیا کشور را اداره کنیم.بعد از ۴۱ سال هنوز حرف از انقلاب و انقلابیگری است.به نظر شما تا کی کشور ما بایستی درگیر انقلاب کردن باشد.خودت هم می دانی دولت و مجلس شاخ و برگ این درخت هستند اگر درخت ثمر ندهد و یا خشک شود تقضیر ریشه است.ریشه باید درمان شود.حسین جان.

  • محمدی
    0

    راه اصلاح آنی مجوز ورود خودرو ها ی کارکرده خارجی است تا هرآنچه گران فروشان انبار کرده اند جلوی چشمشان بپوسد آنوقت قیافه خیلی‌ها دیدن داره.

  • یعقوبی از کرج
    0

    به مقدسات عالم مردم دیگه بریدن.نایی ندارند

  • علی
    0

    به نظرم دولت وحکومت تابع دستور صنعت خودرو است در هیچ مملکتی در هیچ زمانی این طوری کالای مصرفی به مردم نمیدن اگر راست می گویند همان قانون ۱۰ درصد را برا سقف قیمت خودرو تصویب کنن انوقت فقط مصرف کننده واقعی خودرو می خرد خدا لعنت کنه اون کسی که گفت حاشیه بازاز دو تا ما فیای خودر و سازی مملکتی را فلج کرده ظلم پایدار نیست یواش یواش مردم هم از انقلاب کردن دارن پشیمان می شود خون آنهمه جوانی که در هشت سال دفاع مقدس ریخته شد آخر دامان اینا راهم خواهد گرفت درسته صبر خدا زیاده اما اگر سر بره دودمان این ظالمان را به باد مده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها