روز سرنوشت جودوی ایران فرا رسید

امروز، جلسه رسیدگی به تعلیق جودوی ایران در دادگاه CAS برگزار می شود.

روز سرنوشت جودوی ایران فرا رسید

در حالی که نزدیک به یک سال از تعلیق جودوی ایران توسط فدراسیون جهانی به بهانه دخالت مسئولان دولتی در امورات این فدراسیون می گذرد، با شکایت فدراسیون ایران این پرونده به دادگاه CAS رفته و امروز قرار است جلسه سرنوشت ساز این دادگاه برگزار شود.

از ایران نفراتی همچون آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، نصرالله سجادی مشاور رییس کمیته ملی المپیک و محمدرضا داورزنی معاون سابق وزیر ورزش راهی سوییس شدند و امروز در این دادگاه شرکت خواهند کرد.

پیش از این گفته می شد قرار است سعید ملایی و برخی دیگر از جودوکارانی که در سال های اخیر به کشورهای دیگر پناهنده شدند، در این دادگاه علیه ایران شهادت دهند.

باید دید روند این دادگاه چگونه پیش می رود و با دفاعیاتی که نمایندگان ایران انجام می دهند، در نهایت چه رأیی برای ادامه فعالیت جودوی ایران صادر خواهد شد.

منبع: ورزش سه

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ۰
    0

    مثل افتاب روشن است.نمایندگان ایران فقط با رفتنشون هزینه رو دست مردم گذاشتند.ما باید صادقانه به همه دنیا اعلام کنیم که با این رژیم مسابقه نمی دهیم و دست از پنهان کاری بردارد

  • رضا.
    0

    شتر سوا ی دو لا دولا نمیشه. تا همین حالاهم زیر سبیلی از مسئله رد شدند. خیلی واضح بود که با دلایل بچه گانه سعی در قانونی و عادی جلوه دادن عدم رویارویی با حریفان اسرائیلی داریم. از همه واضح تر و خنده دار تر زمانی که مربی کشتی به کشتی گیری که به راحتی می‌توانست پیروز شود با صدای بلند میگه بازن ه شو. فکر می‌کنید دنیا کر و کور است؟ به نظرم این آخر کار است. یا باید به قانون تن دهیم یا خودمان انصراف دهیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها