باند حرفه‌ای حفاران غیرمجاز در ملایر متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

باند حرفه‌ای حفاران غیرمجاز در ملایر متلاشی شد

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: تعدادی از متهمان با رؤیت مأموران در حین عزیمت به منطقه صعب العبور متواری و تعداد یک نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و با هماهنگی مقام قضایی متهم برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه یک اکیپ دیگر از مأموران انتظامی به محل حفاری اعزام شدند و مشاهده کردند که گودالی به عمق حدود ۲۰ متر توسط اعضای این باند طی چند ماه حفر شده بود، خاطرنشان کرد: با بررسی به عمل آمده از مکان حفاری مقادیر قابل توجهی آلات مورد احتیاج در امر حفاری کشف و ضبط و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سلگی در ادامه با اشاره به دستگیری دو سارق و کشف ۱۲ میلیون تومان اموال مسروقه در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ملایر، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از نقاط حاشیه ای شهر مأموران یگان های انتظامی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی دقیق مخفیگاه های مجرمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد: مأموران انتظامی با هماهنگی با دستگاه قضایی یک نفر سارق داخل خودرو به همراه سه دستگاه گوشی مسروقه و یک نفر سارق محصولات باغی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در همین راستا ۷۵ گرم انواع موادمخدر تریاک، هروئین و شیشه به همراه پنج دستگاه توزین موادمخدر از تعداد هفت توزیع کننده موادمخدر کشف و در ادامه نیز با اجرای طرح انضباط ترافیکی یک دستگاه خودروی متخلف و پنج دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و دارای پلاک مخدوش نیز شناسایی و توقیف شد.

ملایر مرکز شهرستان ملایر، در استان همدان است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ج
    0

    آفرین بر شما سربازان گمنام زحمت کشیدین اونی که با بیل و کلنگ زحمت کشیدن رو گرفتین ولی اونی که پشت میز نشسته بود و میلیاردها پولو برداشت جلوی چشمان شما رفت رو نتونستین بگیرین خسته نباشید دلاوران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها