۴۵۰ شغل در بخش گلخانه های چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۵۰ شغل در بخش گلخانه های چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.

۴۵۰ شغل در بخش گلخانه های چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

عطا الله ابراهیمی با بیان اینکه توسعه کشاورزی در این استان زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تولید و اشتغال در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: این میزان تسهیلات در بخش‌های مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات گیاهی شامل گلخانه و کشت گیاهان دارویی، شیلات و پرورش دام و طیور پرداخت شده است.

وی بیشترین تسهیلات پرداختی را در بخش مکانیزاسیون و گلخانه عنوان کرد و افزود: پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر را در استان فراهم کرده است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری تاکنون چهار هزار و ۳۶۰ فقره پرونده تکمیل و به سیستم بانکی ارسال شده است، تصریح کرد: از این میزان یک هزار و ۶۷۰ پرونده تأیید و تسهیلات آنها پرداخت شده است.

وی با اشاره به تعداد زیاد درخواست‌ها برای دریافت تسهیلات در بخش کشاورزی استان، یادآور شد: متأسفانه امسال منابع تسهیلاتی محدود است و برخلاف تعداد زیاد درخواست‌ها، منابع مالی به اندازه مورد نیاز تأمین نشده است با این حال پیگیری لازم از سوی مجموعه جهادکشاورزی برای این موضوع انجام می‌شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها