دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر:

دومین عضو شورای شهر بوشهر دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر گفت: دومین عضو شورای شهر بوشهر در ارتباط با پرونده تخلف‌های مالی در شهرداری این بندر دستگیر شد.

دومین عضو شورای شهر بوشهر دستگیر شد

علی حسن‌پور سه‌شنبه ۲۵ شهریور به رسانه‌ها اعلام کرد: دومین عضو شورای شهر بوشهر امروز حسب دستور قضایی از سوی اداره کل اطلاعات استان بوشهر دستگیر شد. این پرونده به دلیل اینکه در مرحله تحقیقات است امکان ذکر نام فرد دستگیرشده وجود ندارد بیان کرد: در پی رسیدگی به پرونده تخلف‌های مالی در شهرداری بوشهر بررسی‌ها دلالت بر این دارد که اتهاماتی از این حیث متوجه برخی از افراد در شورای شهر است. بر همین اساس حسب ارجاع موضوع به بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر، دومین عضو شورای شهر بوشهر نیز از سوی اداره کل اطلاعات استان بوشهر دستگیر و تحقیقات در این زمینه ادامه داد. ‌

رئیس شورای شهر بوشهر بازداشت شد
دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر افزود: رسیدگی به اتهام وی و سایر افراد دستگیرشده قبلی در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در حال رسیدگی است. پیش‌ازاین نیز در تداوم رسیدگی به پرونده سوءاستفاده مالی در شهرداری بوشهر ۱۳ نفر از کارکنان این شهرداری و رئیس شورای شهر به اتهام اختلاس حسب دستور قضایی از سوی اداره کل اطلاعات این استان دستگیرشده بودند. این افراد پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار دارند و پرونده در شعبه هفتم بازپرسی این دادسرا در جریان رسیدگی است.

دادستان بوشهر اضافه کرد: بیشتر افراد دستگیرشده از مسئولان و کارشناسان امور مالی شهرداری بوشهر هستند که در دوره مسئولیتی و خدمتی خود متهم به اختلاس شده‌اند. پرونده اتهامی افراد دستگیرشده در مرحله تحقیق است و هنوز مبلغ اختلاس مشخص نیست.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    علی برکت الله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها