مدارس کامیاران با بخاری‌ نفتی خداحافظی کردند

مدیر آموزش و پرورش کامیاران گفت: امسال با هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریالی برای تجهیز سیستم گرمایشی نوین، بخاری نفتی‌ها از کلاس درس مدارس این شهرستان خداحافظی کردند.

مدارس کامیاران با بخاری‌ نفتی خداحافظی کردند

هادی اله ویسی روز سه‌شنبه اظهار داشت: با استفاده از این میزان اعتبار و برخی هزینه‌ها در سال‌های گذشته هم اکنون تمام ۶۵۰ کلاس درس مدرسه این شهرستان به سیستم گرمایشی پکیج (شوفاژ) استاندارد مجهز است.

وی با بیان اینه هم اکنون ۱۶ هزار و ۸۵۰ دانش آموز در مدارس این شهرستان مشغول تحصیل هستند، اضافه کرد: این تعداد دانش آموز در ۱۸۴ مدرسه در قالب ۱۲۹ فضای فیزیکی مشغول تحصیل هستند.

اله ویسی افزود: ارتقای سیستم گرمایشی مدارس در قالب طرح برنامه‌ریزی به عمل آمده برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس مهمترین رویکرد اموزش و پرورش بوده که در این شهرستان ۱۰۰ این طرح محقق شده است.

وی تاکید کرد: استاندارد سازی و نوسازی سیستم های گرمایشی مدارس از دیگر اهداف و رویکردهای مهم اداره کل نوسازی مدارس استان است.

اله ویسی یادآور شد: طبق برنامه وزارت آموزش و پرورش به منظور سهولت بهره‌مندی دانش آموزان از امکانات اموزشی هم اکنون نیز در همه مدارس در حال ساخت و طرح‌های مقاوم سازی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان کشور (صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان) بطور کامل رعایت می‌شود.

کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها