رضا عنایتی:

اگر قرار است پول مفت به استراماچونی بدهند باید برگردد

پیشکسوت استقلال گفت: اگر قرار باشد پول مفت به استراماچونی بدهیم باید به فوتبال ایران برگردد و برای این تیم کار کند.

اگر قرار است پول مفت به استراماچونی بدهند باید برگردد

رضا عنایتی درباره حضور نمایندگان ایران در در لیگ قهرمانان آسیا گفت: چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو نمایندگان فوتبال ایران هستند و باید با همه توان خود به میدان بروند تا بتوانند قدرت ایران را نشان دهند؛ اما به نظرم شرایط خیلی سخت است و حتی بالا آمدن از گروه در این شرایط سخت کار دشواری است. البته ما همیشه در فوتبال نشان داده‌ایم در شرایط سخت بهترین عملکرد را خواهیم داشت.امیدوارم در جام باشگاه‌های آسیا هم عملکرد قابل قبول داشته باشند و آبروی فوتبال ایران را بخرند.

وی اظهار کرد: البته اتفاقات عجیب و غریب همیشه همراه فوتبال ایران است و در این چند وقت هم شاهد آن بودیم. البته فکر می‌کنم در استقلال شرایط کمی پیچیده‌تر است و اتفاقاتی که پشت سر هم افتاد، باعث شد اعتماد بین مدیران و هواداران کمتر شود.‌بدون شک این مسائل به پیکره فوتبال ایران ضربه می‌زند که البته نتیجه همه این مسائل عدم مدیریت صحیح مدیران است.در جامعه ایران به دلیل شرایط اقتصادی که وجود دارد به اندازه اخبار ناامیدکننده وجود دارد؛ بنابراین فوتبال تنها دلخوشی مردم است اما این اتفاقات علاقه هواداران را کمتر کرده است.

پیشکسوت استقلال در مورد بازگشت استراماچونی به استقلال گفت: اگر قرار باشد پول مفت به استراماچونی بدهیم باید به فوتبال ایران برگردد.در حال حاضر خواسته جامعه فوتبال و به خصوص استقلالی‌ها بازگشت این مربی است. او باید به ایران برگردد و ما هم حتماً باید پول را پرداخت کنیم. امیدوارم که حداقل یک تبصره و ماده تعیین شود اگر قرار باشد استراماچونی پولی دریافت کند باید به استقلال برگردد و برای این تیم کار کند. متأسفانه در فوتبال ایران به مربیان و بازیکنان خارجی پول مفت زیاد می‌دهند؛ کسانی که برای فوتبال ایران هیچ آورده‌ای نداشتند و حتی کار هم نکردند اما در آخر به دلیل قراردادهای یک‌طرفه‌ای که بسته می‌شود پول به جیب می‌زنند و به کشورشان برمی‌گردند.

عنایتی با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و بهانه‌جویی‌های گل‌محمدی اظهار کرد: پرسپولیس هم با استقلال تفاوتی ندارد، به هر حال این تیم هم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. از طرفی وقتی یک مربی تعهد می‌دهد باید به آن عمل کند. به هر حال چالش مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد و در این شرایط با یک مدیریت خوب می‌تواند مسائل را حل و فصل کرد.

منبع: آنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها