بادامچیان به اصلاح طلبان: راهی جز رفتن به موزه تاریخ نخواهید داشت /خود را اصلاح کنید

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح طلبان اصلاح را از خود شروع کنند و اگر تحولی در خود پدید نیاورند جز رفتن به موزه تاریخ راه دیگری ندارند.

بادامچیان به اصلاح طلبان: راهی جز رفتن به موزه تاریخ نخواهید داشت /خود را اصلاح کنید

اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به وضعیت سیاسی اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان برخلاف مواضع خود پس از انتخابات مجلس یازدهم که بیشتر در مورد عدم حضور در انتخابات ۱۴۰۰ سخن می‌گفتند، فعالیت‌های خود را تجدید کرده اند. اینکه آنها در صحنه اجتماع فعال باشند به نفع آنهاست، زیرا عدم حضورشان در انتخابات ۱۴۰۰ مهر پایانی بر آنها خواهد بود.

وی پیشنهاد کرد: اصلاح طلبان اصلاح را از خود شروع کنند و اگر تحولی در خود پدید نیاورند جز رفتن به موزه تاریخ راه دیگری ندارند.

بادامچیان در پایان خیانت دولت بحرین در عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: سید حسن نصرالله این پیش‌بینی را داشت که بعد از خیانت بزرگ امارات که دست به چنگال جلادان اسرائیلی که آلوده به خون فلسطینیان است داد، تعدادی دیگر از دولت‌های منطقه که برده آمریکا هستند به دستور ترامپ با رژیم اشغالگر قدس ارتباط برقرار خواهند کرد.

بادامچیان گفت: این اقدامات، رژیم صهیونیستی را از سقوط محتوم نجات نمی‌دهد؛ بلکه چهره واقعی این سران حاکم را به ملت‌های مسلمان نشان می‌دهد تا آنها برای روی کار آوردن دولت‌های مستقل و اسلام خواه فعال‌تر شوند.

منبع: مهر

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • علی
    0

    اخر کسی این حرف رو بزنه که خودشان زنده باشند همه احزاب در ایران بی ارزش شدن وقت خودتون نگیریدبه انتخابات قبلی توجه کنید شعورداشته باشید میرید دنبال کارتون پدر مردم در اوردید

  • غلامرضا
    0

    شما آقای بادامچیان سالهاست که به تاریخ پیوسته اید

  • ناشناس
    0

    نظزتان چیست یک مرغ بخرند ومانند مادر بزرگها با آن امرار معاش کنند

  • ناشناس
    0

    به نظرم این اقا از الان بره اگر راهشان دادند در موزه مادام توسو که موزه شناخته شده ای برای نگهداری افراد هست جائی بخره(توجه کنید) بخره تا با هزینه خود و هم فکرانش حداقل در اینده ای نه چندان دور اسمی از ش بمانه البته اگر راهشان بدهند و اگر اسمی بماند

  • مجتبی
    0

    فکر نکنم وضعیت شما بهتر از اصلاح طلبها باشه چون مشکل اصولگرایان اینه که ضربه به مقدسات میزنند .

  • غلامرضا
    0

    اگر میخواهید سال دیگه شاهد فروپاشی نظام نباشید لطفا همه برید کنار و سکان رو به سید محمد خاتمی بدهید و تو کارش هم دخالت نکنید. برای این نظام خونهای زیادی ریخته شده است آن را به هدر ندهید

  • محمد
    0

    چی میگی زیرخاکی

  • رضا
    0

    .......عرض خود می بری وزحمت مامی داری.

  • دانا
    0

    رای های تک رقمی انتخابات اخیر (۲۲ شهریور) و انتخابات مجلس مرحله ی اول نشانه ی این است نه اصلاح طلب نه اصولگرا ،فقط مردم ایران.

  • بی خبر
    0

    مگرتواخبارنگاه نمی کنی بابا آقا مصطفی تون قریب وتنها تومجلس دنبال یکی می گرده چند کلام باهاش صحبت کنه هنوزبعد ازسه ماه موفق نشده انوقت توداری درمورد به تاریخ پیوست دیگران صحبت می کنی رفیقتان حی وحاضر تومجلس دیده نمیشه شمامگرهنوزهستید!!!!؟؟؟؟

  • علی
    0

    اسدخان بادامچی! در اصلاح را گل گرفتین ولی دروازه تغییرات را به ناچار باز می‌کنین!!!

  • حسن
    0

    اصول گرایان به" چی "دان تاریخ میروند.

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای بادامچیان شما درست می فرمایید اما ناقص می فرمایید. کاملش این است: اصلاح طلبان باید اصلاح را از خود شروع کنند. اصولگرایان باید به اصول برگردند. موتلفه باید عادت با هرکسی و به هر قیمتی ائتلاف کردن را ترک کند. پایداری باید ناپایداری های عقلی را کنار بگذارد. جناب بادامچیان از اول انقلاب تا به امروز فقط از سال 80 تا 88 دولت در اصولگرایان بود و در 32 سال باقی اصولگرا در حال سنگ اندازی برای اصلاح طلب بود. اما به تاریخ نپیوست. به نظر شما چرا نپیوست؟ شاید بخاطر سنگ پای قزوین به تاریخ نپیوسته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها