ابراهیمی در گفت وگو با خبرفوری:

وحدت میان شیعیان و اهل سنت در ایران مثال زدنی است/از پس نقشه‎های دشمنان به خوبی برآمدیم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: وحدت میان شیعیان و اهل سنت در کشورمان به بهرتین شکل ممکن عملیاتی شده است.

وحدت میان شیعیان و اهل سنت در ایران مثال زدنی است/از پس نقشه‎های دشمنان به خوبی برآمدیم

حجت‎الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وحدت میان شعیان و اهل سنت در کشورمان اظهار کرد: خوشبختانه در کشورمان باتوجه به استقرار حکومت اسلامی وحدت عملی و عینی به بهترین صورت ممکن وجود دارد و مردم با اقلیت‎های دینی مختلف در کنار هم به خوبی زندگی می‎کنند.
وی تصریح کرد: ایران کشوری است که علاوه براینکه پذیرای اقوام مختلف است اقلیت‎های دینی بسیاری در درون آن وجود دارند اما هیچگونه اختلافی مابین آنها وجود نداشته و به بهترین شکل ممکن در کنار هم زندگی می‏کنند.
عضو جامعه روحانیت مبارز اظهارکرد: پیامبر اکرم(ص) مظهرمهربانی بودند و در دوران حضورشان در جهت ایجاد وحدت در بین قبایل در مکه و مدینه تلاش فراوانی کردند و در این مسیر نیز موفق بودند از این رو همین مسیر امروز در کشورمان و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت امام خمینی و بعد از ایشان مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرده است.
ابراهیمی تاکید کرد: آنچه امروز در جمهوری اسلامی ایران در جهت وحدت بین شیعیان و اهل سنت صورت گرفته تدبیر و هوشیاری مسئولان ما بوده است که از ابتدای انقلاب شکل گرفته وتا به امروز نیز ادامه داشته اشت.
وی تصریح کرد: مردم اهل تسنن ایران در تمامی مقاطع همچون جنگ تحمیلی دوشادوش هموطنان شیعه خود حضور داشتند از این رو وحدتی که امروز در بین مردم ایران وجود دارد از بین رفتنی است.
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بعد از انقلاب بسیاری از جریانات ضد انقلاب تلاش کردند تا وحدت داخلی بین مردم ایران را از بین ببرند اما خوشبختانه ملت هوشیارتر از این بوده و در تله دشمنان گیرنکردند روندی که حاصل آن پیروزی و افزایش قدرت ایران در جهان و منطقه بوده است.
وی تاکید کرد: امروز ایران علی‎رغم ظلمی که برخی کشورهای عربی چون عربستان و بحرین علیه شعیان انجام می‎دهند از ظرفیت برادران و خواهران اهل تسن به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و آنها را مورد احترام قرار می‏دهند و هیچ نقشه‎ای نمی‎تواند به وحدت انها خدشه وارد کند.‎

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها