مهلت تکمیل آورده طرح ملی مسکن تمدید خواهد شد؟

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، گفت: بعید است که زمان تکمیل آوردۀ اولیه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از تاریخ ۳۰ شهریورماه فراتر رود و بار دیگر تمدید شود، زیرا نمی‌توان پروژه‌های ساخت مسکن را معطل گذاشت.

مهلت تکمیل آورده طرح ملی مسکن تمدید خواهد شد؟

محمود محمودزاده با اشاره به تمدید زمان تکمیل آورده طرح اقدام ملی مسکن، گفت: پس از اتمام زمان تکمیل آورده اولیه طرح اقدام ملی مسکن، با توجه به اینکه عده‌ای از متاقضیان زمان بیشتری برای تکمیل آورده خود نیاز داشتند یا به هر دلیل از خبر تکمیل آورده در زمان مشخص آگاه نشده بودند، این زمان تا ۳۰ شهریورماه تمدید شد.

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، در تشریح آمار مرتبط با متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، اظهار داشت: مطابق آخرین آمار موجود در این زمینه، ۴۷۰ هزار نفر از متقاضیانی که نسبت به ثبت نام در طرح اقدام ملی اقدام کردند، مطابق بندهای موجود، واجد شرایط تلقی شدند که طبق اطلاعیه قبلی می بایست تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری با مراجعه به بنیاد مسکن یا اداره راه و شهرسازی شهر خود، نسبت به تکمیل آورده خود اقدام می‌کردند.

تمدید مهلت تکمیل آورده طرح اقدام ملی بعید است/حذف متقاضیانی که آورده را تکمیل نکنند

۳۰ شهریورماه، آخرین زمان تکمیل آورده طرح اقدام ملی

وی، در بیان مهلت اعطا شده به منظور تکمیل آورده اولیه متقاضیان، افزود: افرادی که تاکنون نسبت به تکمیل آورده اولیۀ خود در طرح اقدام ملی مسکن اقدام نکردند، تنها ۸ روز زمان دارند تا نسبت به این‌کار اقدام کنند و پس از آن به پروژه مرتبط با شهر خود معرفی شوند.

محمودزاده، با اشاره به تمدید نشدن مهلت تکمیل آورده، تصریح کرد: بعید است که زمان تکمیل آورده اولیه متقاضیان از تاریخ ۳۰ شهریورماه فراتر رود و بار دیگر تمدید شود، زیرا نمی‌توان پروژه‌های ساخت مسکن را معطل گذاشت و باید هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی ساخت را به نتیجه رساند.

این مقام مسئول، با اشاره به تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای جایگزینی سایر متقاضیان به جای افرادی که در مدت مشخص آورده خود را تکمیل نمی‌کنند، گفت: متقاضیانی که نسبت به تکمیل آورده خود در مدت معلوم اقدام نکنند از لیست‌های ذخیره موجود جایگزین خواهند شد.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها