کشف محموله موادغذایی فاقد مجوز بهداشتی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف محموله مواد غذایی فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۲۰ میلیون تومان در ملایر خبر داد.

کشف محموله موادغذایی فاقد مجوز بهداشتی در ملایر

سرهنگ محمدباقر سلگی سه شنبه ۱۸ شهریورماه در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای فاقد مجوز قانونی و قاچاق، مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی در ایست و بازرسی حرم آباد در حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی دستگاه قضایی این خودرو به منظور بررسی دقیق تر متوقف شد، افزود: با بازرسی به عمل آمده توسط مأموران از داخل این کامیونت ۱۳۵۰ کیلوگرم مواد غذایی شامل انواع ترشیجات فاقد مجوز بهداشتی و قانونی به ارزش ۲۰ میلیون تومان کشف کرده و با تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: برخورد قانونی و مؤثر پلیس با مواد غذایی بدون مجوزهای بهداشتی و قانونی در شرایطی که احتمال سرایت هر نوع بیماری از این طریق وجود دارد، با جدیت در دستور کار قرار دارد.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به محموله لوازم رایانه ای قاچاق در این شهرستان اظهار کرد: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی ملایر در ایست و بازرسی حرم آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۲۰۰۰ قلم انواع لوازم صوتی شامل اسپیکر، هدفون و موس قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، کشف و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان تأکید کرد: برخورد پلیس با ورود انواع کالای قاچاق به عنوان راهبردی مهم برای رونق تولیدات داخلی در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها