قدردانی از قهرمانان سلامت در پویش ملی همدلی با مدافعان سلامت

امسال روز پزشک یکی از روزهای خاص سال بود که با توجه به شرایط موجود در سراسر جهان و پاندمی ویروس کرونا، تقریباً همه ما منتظرش بودیم تا به بهانه این روز قدردانی خود را از پزشکان و کادر درمان نشان دهیم.

قدردانی از قهرمانان سلامت در پویش ملی همدلی با مدافعان سلامت

امسال روز پزشک یکی از روزهای خاص سال بود که با توجه به شرایط موجود در سراسر جهان و پاندمی ویروس کرونا، تقریباً همه ما منتظرش بودیم تا به بهانه این روز قدردانی خود را از پزشکان و کادر درمان نشان دهیم و به این شکل اعلام کنیم که همیشه قدردان پزشکان و کادر درمان هستیم.

اما روند افزایشی مجدد شیوع ویروس کرونا اجازه حضور در کنار یکدیگر را به ما نمی دهد و چه بسا کنار هم قرار گرفتن ما کار پزشکان و پرستاران را دو چندان می کند. در همین راستا سازمان نظام پزشکی بر آن شد مراسم قدردانی از پزشکان را به صورت نمادین برگزار کند و با اجرای پویش ملی همدلی با مدافعان سلامت به این مهم دست یافت.

پویش همدلی با مدافعان سلامت با حمایت مادی و معنوی شرکت دانش بنیان مایا اسلیم آریا (مداریا)، تولید کننده و وارد کننده انواع تجهیزات پزشکی و دستگاه های لاغری سریع شکم و تناسب اندام و همچنین تولید کننده دستگاه هیگز برگزار شد. دکتر مصطفی فرهی، قائم مقام شرکت مداریا ، که جز مدعوین این همایش بود، در این باره می گوید: "شرکت مداریا با ارائه پیشرفته ترین محصولات پزشکی در جهت تحقق آرمان خود یعنی تا شادی با فناوری گام برمی دارد و همواره تلاش نموده تا خشنودی را در سیمای بیماران و خرسندی را در میان پزشکان مشاهده نماید."

وی افزود: بشر امروز با بحرانی به نام ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند که بزرگترین دشمن مشترک همه ملت ها محسوب می شود. این ویروس دست کم در یک قرن اخیر بزرگترین و خطرناک ترین اتفاق زندگی بشر بوده است که تلاش تمام دانشمندان و پزشکان در یافتن یک روش درمانی مناسب برای این ویروس منحوس، جایگاه علم را بیش از پیش به ما متذکر شده است.

دکتر مصطفی فرهی با تاکید بر اهمیت قدردانی از پزشکان و کادر درمان ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در کشور بار دیگر شاهد روحیه از خودگذشتگی و ایثار در بین پزشکان و کادر درمان بودیم و از این عزیزان به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قدردانی می نماییم.

با توجه به حضور خانواده های شهدای سلامت در این مراسم، دکتر فرهی قائم مقام شرکت دانش بنیان مایا اسلیم آریا در ادامه سخنان خود بیان کردند: قامت شهدای سلامت در بخش های مختلف سالن دل همه حضار را به لرزه در آورد و همگان را به سکوت واداشت. مشاهده این تصاویر و خانواده های این عزیزان لزوم رعایت بهداشت را بیش از قبل بر ما آشکار می سازد.

وی در ادامه بیان کرد: تقدیر از پزشکان مسئولیت اجتماعی همه ماست و البته چندان کار آسانی نیست، شاید در این روزهای سخت بهترین پاداش برای این عزیزان رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی است.

دکتر فرهی در پایان اظهار داشت: شرکت مداریا به مناسبت گرامیداشت روز پزشک، و در راستای "پویش ملی همدلی با مدافعان سلامت" اقدام به توزیع هزاران شاخه گل در بیمارستان های کشور و اهدای سکه مداریا به ارزش 20,000,000 ریال به پزشکان محترم نمود تا در خریدهای بعدی خود از آن استفاده بفرمایند. امیدواریم توانسته باشیم با این اقدام مراتب قدردانی خود را نشان داده باشیم.

در ادامه نیز تصاویری از اقدامات انجام شده در این روز را مشاهده می نمایید.

برگزاری پویش ملی همدلی با مدافعان سلامت در سالن همایش های برج میلاد

اهدای شاخه های گل به پزشکان در بیمارستان مادران

اهدای گل به پزشکان در بیمارستان امام خمینی

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها