گردشگری بهترین ظرفیت برای توسعه اقتصادی کردستان است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: بدون شک توسعه گردشگری در هر منطقه ای می تواند به رونق اقتصادی آن منجر شود.

گردشگری بهترین ظرفیت برای توسعه اقتصادی کردستان است

محمدابراهیم زارعی صبح امروز دوشنبه در جلسه ثبت جهانی اورامان، اظهار داشت: هر اعتباری نیاز باشد برای ساماندهی سه روستای حوزه سنندج در اختیار قرار می‌گیرد و هر گونه کمک در راستای نیروی انسانی نیز لازم باشد، انجام می‌شود.

وی افزود: اگر نیاز باشد باید به صورت شبانه روزی موارد و معایب روستاها را رفع کنیم چرا که این مسئله یک سرمایه بزرگ برای استان ما و کشور است و نباید اجازه دهیم که از فرصت ارزشمند از دست برود.

فرماندار شهرستان سنندج ادامه داد: امروز روستاییان ما ثروتمندترین افراد جامعه هستند چرا که طبیعتی در اختیار آنها است که می‌تواند محور گردشگری باشد و بدون شک توسعه گردشگری در هر منطقه‌ای می‌تواند به رونق اقتصادی آن منطقه بیانجامد.

زارعی یادآور شد: منطقه پالنگان خود یک ثروت بزرگ برای این استان به شمار می‌رود و به تنهایی می‌تواند گردشگری کردستان را متحول کند و به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت‌های در اختیار در راستای رسیدن به این امر مهم استفاده شود.

در جریان برگزاری این نشست آخرین وضعیت روستاهای منطقه اورامان که در قالب طرح ثبت جهانی این اثر قرار گرفته‌اند، مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها